Gisteren was het weer van da, hoofdpijn van te lang achter mijn computerscherm te zitten, waardoor ik er weeral niet echt aan toe ben gekomen om te pokeren.
Heb hier al last van zolang als ik mijn kan herinneren, als kind met de computergames en nu met het pokeren. Heb daarom maar eens het internet afgeschuimd om te zien of er geen speciale monitoren bestaan die de 'eye strain' verminderen...., blijkt dus nog niet uitgevonden te zijn, het beste wat je je kan aanschaffen is een LCD monitor met een hoge refreshrate.
MAARRRRRRR, ik ben wel deze funky computer glasses tegen gekomen die, volgens de mensjes die het ding gemaakt hebben, de 'eye strain' en dus ook de bijhorende hoofdpijnen tot het verleden zouden moeten maken.

Heb al enkele reviews gelezen met gemixte beoordelingen en ik vroeg mij af of iemand van jullie al ervaringen hebben met deze soort brillen, heb zo een beetje mijn twijfels en die dingen zijn nu ook niet meteen goedkoop. Ik verwacht zeker geen wondermiddel maar als zo ook al maar een beetje helpen vind ik het de prijs wel waard.
EDIT: even de site vermelden www.gunnars.com