Ik dacht: ik kom nog eens piepen.. Wat is er hier in godsnaam gebeurd?
Het is vrij rustig ja.... Ik ken je niet maar aan je posts te zien ben je ontzettend actief geweest.
Veel oude namen zijn niet meer actief hier. Ik heb zelf al een tijdje niet meer bij de videos en artikelen gekeken maar volgens mij kwamen er een paar jaar geleden meer nieuwe videos op de site dan nu.
PokerStrategy is erg verslechterd. Hierdoor is zijn er veel mensen weg gegaan.
Sinds er nieuw management zit (3jaar ofzo) wordt er geen aandacht meer besteed aan hoe ze de poker spelers beter kunnen maken, het is veel meer een kosten-baten afweging geworden... ipv een trainingssite. Hierdoor blijven de oude mensen niet hangen en blijft er maar een heel beperkt deel van de nieuwe leden actief.
Juist de dingen die de site goed maakte hebben ze eruit gehaald en vervangen met slappe aftreksels die PS zo min mogelijk kosten... Dit heeft heel duidelijk impact gehad op de (betere) actieve leden, die hierdoor vertrokken zijn.
Ik hang hier nog/weer rond, eigenlijk alleen omdat er 3-4 mensen zijn die die relax zijn om mee over poker (en andere dingen) te praten, voor de inhoud van de (al 3-4jaar) niet meer geupdate artikelen, de achterhaalde video's etc.. hoe je het niet te doen.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Het is vrij rustig ja.... Ik ken je niet maar aan je posts te zien ben je ontzettend actief geweest.
Ja, tot over een jaar of 2 was ik hier heel actief. Ben recent terug een beetje aan't spelen en dacht hier nog eens te passeren maar wat ik aantrof was redelijk droevig ja ![]()
Heel veel namen herken ik ook niet meer
Volgens mij is het gewoon in lijn met hoe de hele poker community is. Ik denk dat ik niet de enige 'ancien' ben die tegenwoordig veel minder pokert dan vroeger.
Wat me dan wel altijd opvalt is dat mensen wel op dit soort threads reageren, blijkbaar zijn er dan nog wel redelijk wat mensen die lezen maar niet vaak meer de behoefte hebben om te posten.
Verder is er inderdaad op ons forum geen nieuwe content meer maar op Engelse deel is nog wel nieuw werk / coachings etc te vinden.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Volgens mij is het gewoon in lijn met hoe de hele poker community is. Ik denk dat ik niet de enige 'ancien' ben die tegenwoordig veel minder pokert dan vroeger.
Dat zeker en toen er nog wel Nederlandse coaching was het animo ook weinig.
Als er nauw wekelijks 20 deelnemers waren geweest zou er van hogere hand misschien wel anders zijn besloten, maar dat is koffiedik kijken.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Wat me dan wel altijd opvalt is dat mensen wel op dit soort threads reageren, blijkbaar zijn er dan nog wel redelijk wat mensen die lezen maar niet vaak meer de behoefte hebben om te posten.Verder is er inderdaad op ons forum geen nieuwe content meer maar op Engelse deel is nog wel nieuw werk / coachings etc te vinden.
Jij zeg wat ik denk ![]()
Het zou mooi zijn als de ervaren spelers op deze site de onervaren spelers iets beter zouden helpen
zodat hun het ook weer door zouden kunnen geven
Greetz Wes
Als blijkt dat ik terug echt meer ga spelen, zal ik ook wel weer wat actiever worden
Ik ben benieuwd. Misschien leuk dat je dan je oude blog weer oppakt of een nieuwe begint.
De layout is inderdaad een paar jaar geleden veranderd. Ho gaat het met jouw de afgelopen jaren met pokeren? Eventueel kan ik altijd je oude blog https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=593254#post593254 opengooien als je daarmee door wilt gaan.