Skip to forum
Het Spenderà topic

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het Spenderà topic

24 Berichten
12 Gebruikers
0 Reactions
1,607 Bekeken
JlmR1990

dit is de topic (weet niet of er al een ander topic is) over het uitgavepatroon van je BR
heb je al iets leuks gekocht van je BR en zo ja wat is het dan?

ik heb een 107cm LG Full HD tv gekocht t.w.v. € 680,-
en een optimale gamecomputer t.w.v. € 600,- gekocht.

wat er nog op mijn lijstje staat: Toyota Supra t.w.v. 20K :tongue:

laat je horen! :D

23 replies
EliasVeritas

11 dagen dit! en voor de rest zien restaurant & café uitbaters mij ook altijd graag komen.

DeKuip

Geen bijzondere dingen, het is meer dat het fijn is om geld over te houden nadat je dingen hebt gekocht die je graag wilde hebben.

Yoghi

Laptop, skeelers, weekendje Wenen en dat is het wel ver. Binnenkort hopelijk appartement (of toch goot deel van poker geld) :)

Oorspronkelijk gepost door JlmR1990
...en een optimale gamecomputer t.w.v. € 600,- gekocht...

Zijn die er tegenwoordig al zo goedkoop? Je bedoelt gewoon een PC met degelijke videokaart enzo? Dacht dat je daar al snel over de €1000,- voor kon neertellen.

Ik heb nog niets gehaald voor m'n pokerwinsten, omdat deze gewoon nog minimaal zijn :rolleyes: Ben half januari begonnen, heb nooit écht heel veel kunnen spelen, en m'n BR is nu ongeveer $500. Ik ben zeker nog niet van plan uit te cashen, tenzij ik het geld nodig heb, maar dat lijkt me sterk, want geef niet zoveel uit ;)

Maar het leven van een poker pro lijkt me wel wat, ondanks dat ik zelf niet die stap zal nemen. Poker blijft voor mij een vrijetijdsbesteding, waar ik echter wel wat geld mee wil gaan verdienen op termijn. :D

JlmR1990

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door JlmR1990
...en een optimale gamecomputer t.w.v. € 600,- gekocht...

Zijn die er tegenwoordig al zo goedkoop? Je bedoelt gewoon een PC met degelijke videokaart enzo? Dacht dat je daar al snel over de €1000,- voor kon neertellen.

Ik heb nog niets gehaald voor m'n pokerwinsten, omdat deze gewoon nog minimaal zijn :rolleyes: Ben half januari begonnen, heb nooit écht heel veel kunnen spelen, en m'n BR is nu ongeveer $500. Ik ben zeker nog niet van plan uit te cashen, tenzij ik het geld nodig heb, maar dat lijkt me sterk, want geef niet zoveel uit ;)

Maar het leven van een poker pro lijkt me wel wat, ondanks dat ik zelf niet die stap zal nemen. Poker blijft voor mij een vrijetijdsbesteding, waar ik echter wel wat geld mee wil gaan verdienen op termijn. :D

komt omdat ik hem in delen heb gekocht en zelf in elkaar gebouwd heb ;)
specs:

Core2Duo E8400 3.00GHZ (kan op 5,4 GHZ uitkomen)
4GB ram (voor 64 bits)
videokaart is een XFX 9800 GTX+ zoeits haha

hij draait de nieuwste spellen zoals GTA 4 toch op hoogste resolutie, en dat met zo`n scherm van 1m7 is dat net of je in het spel zit haha :tongue:

elrio

22 inch scherm en deel van m'n laptop! Laat ons zeggen gecashed nadat ik deze gekocht had! Maar zo voelt het toch wel een beetje aan! :D

Oorspronkelijk gepost door elrio
22 inch scherm en deel van m'n laptop! Laat ons zeggen gecashed nadat ik deze gekocht had! Maar zo voelt het toch wel een beetje aan! :D

Tja, heb onlangs ook wel een nieuwe PC gekocht, maar niet zo zeer omdat ik veel geshipped had :P Was gewoon toe aan een nieuwe, om een beetje fatsoenlijk coachings te kunnen volgen en sessies te kunnen spelen :P Had hem hoe dan ook wel gehaald ;)

Hoeren en drugs

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door eruk
Hoeren en drugs

De vraag was niet waar je je geld aan verdient..

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Hoeren en drugs

LOL :f_mad:

24 inch PC scherm
En deze week wordt me kledingkast dik aangevult :D

EliasVeritas

Hoeren en drugs

+1

Hoeren en drugs

Ik verklaar dit officieel als de grappigste post van deze maand :)

Tjoeny

Hoeren en drugs

+1 :D

EliasVeritas
DeKuip

Hoeren en drugs

lol :D

zazizo

Voornamelijk player transfers naar mijn dealer.

EliasVeritas

lol

ARS-MAN 10 min bezig en het staat al 0-2 :D

JlmR1990

is er verder niemand die wat uitcasht voor leuke dingen? of zijn jullie allemaal aan het BR sparen ofzo.. of zijn er hier mensen die niet aan BRM doen X(