Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Kudotopper!

15 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
937 Weergaven
DeKuip

Voor de mensen die regelmatig Dumpert bezoeken zal onderstaand filmpje wel bekend zijn. Dit filmpje heeft vandaag echt bizar veel kudos gekregen, je ziet zelden een filmpje meer dan 10.000 kudos op één dag krijgen, maar deze is al ruimschoots de 20.000 gepasseerd!

Kudotopperrrrrrr!!

En natuurlijk mag de aftermath niet ontbreken.

14 reacties

AWESOME !!! +1
go chubby kids all over the world.

Supernice, gast maakt wel een behoorlijke klap :tongue:

wauss

hij schiet echt omhoog. dat dat kleine snotjoch nog een procedure gaat starten is helemaal een grap. de hele wereld staat achter deze super jonge. er zou veel vaker opgetreden moet worden tegen deze ziekmakende rot jochies.

om 3 uur worden de kudo's gereset. hopelijk halen we de 30k!

Ik vind ook dat dumpert er misschien een paar Tabs bij moet voegen. zoals All time kudo favorites.

epicnezz.

12disciples

Ik ben tegen geweld, maar deze mag ik zeker wel.
Hoe lang laten mensen zich nog door dit soort ratjes pesten. Ook in Nedeland kunnen de ratjes er wat van. Bejaarden met rollators pesten, kinderen die "anders" zijn totaal vernederen.
Ik vindt dat deze Beast een lintje verdient en een voorbeeld mag zijn voor mensen die ook regelmatig worden gepest.

MonyetManis

#winning

Ik vind dat die penguinvideo ook war meer liefde verdient. Op een gemiddelde dag is dat al kudotopper #1 kwaliteit, maar vandaag zijn er wel een paar hele goeie vids.

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door eruk
Ik vind dat die penguinvideo ook war meer liefde verdient. Op een gemiddelde dag is dat al kudotopper #1 kwaliteit, maar vandaag zijn er wel een paar hele goeie vids.

Het is sowieso een vrij goede dumpert-dag.

Die pinguin is briljant, maar dat schaap ook gewoon :D

wauss

het is zoiezo een goeie dag. winnings vid van twisternederland. als hij weer een filmpje heeft gemaakt is mijn dag weer goed. ik kan niet wachten op de fail compilatie van maart!

teller staat nu op 25k en dat is toch wel een record :D

ItsTeddyKGB

Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
#winning

LiquidCity

Heerlijk filmpje inderdaad. Ik kijk sowieso elke dag wel even op Dumpert :)

Ben2m2

sick

zwaar terecht en wat een beheersing ^^

mvd1978

Mooi dat 'ie hem terugpakt. Was even bang dat dat kleine ventje met zijn kop op die stenen verhoging zou vallen maar dat gebeurde gelukkig niet. +10

wauss

hij staat vandaag alweer op 14k :D