Skip to forum
Let's cook it!

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Let's cook it!

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
972 Bekeken

Ok, heb even de regels doorgelezen en hoop dat ik hier geen regels breek, als het wel zo is, laat het dan toch alstublieft staan :D lol

Dus, mijn vader heeft mee een website opgericht en zit nu al een tijd te "zagen" dat ik hem aan wat mensen moet laten zien.
Sommigen onder jullie hebben hem al doorgekregen op skype maar voor degenen die niet de eer hebben om mij in hun lijst te hebben staan post ik het hier maar ff ;)

http://www.letscookit.tv

Op de website vind je kook-instructie video's
zeker de moeite waard om is te gaan kijken :)

groeten

13 replies

Met Tim Teck heb ik ooit nog gewerkt op de openingsreceptie van kookeiland van VTM, waar ik tevens ook les heb gegeven. eveneens ook op Kokerello in gent gekookt paar jaar terug , en nog wat meer maar kan nogal moeilijk mijn CV hier uitsmeren he :)

Ben zelf trouwens chef van beroep ;)
En voorname liefde voor patisserie
Ben btw ook stilletjes op zoek naar een investeerder , want toekomstgericht ga ik men eigen luxe brasserie openen, ( hopelijk)

is jouw vader zelf kok?

http://www.letscookit.tv/nl/video/nagerechten-desserts/desserten/show/ananastartaar-met-vanille-ijs-en-appelschuim.aspx

deze hier

Een product dat ze gebruiken vanuit de apotheek?
En vanilleijs uit de pacojet, nou dacht ik toch effe, dat de kok een betere variant kon kiezen van ijssoort bij dit gerecht, zeker omdat dit met een pacojet is gemaakt...

Lol ik draaf weer door over eten :)

wessus

he dat ziet er geweldig uit, ben jij die kok?

Ik ben niet die kok in dat filmpje
maar zowat alles wat er gemaakt wordt daar op die site , heb ikal ooit ervaren / zelf gemaakt

Oorspronkelijk gepost door Circaz
Met Tim Teck heb ik ooit nog gewerkt op de openingsreceptie van kookeiland van VTM, waar ik tevens ook les heb gegeven. eveneens ook op Kokerello in gent gekookt paar jaar terug , en nog wat meer maar kan nogal moeilijk mijn CV hier uitsmeren he :)

Ben zelf trouwens chef van beroep ;)
En voorname liefde voor patisserie
Ben btw ook stilletjes op zoek naar een investeerder , want toekomstgericht ga ik men eigen luxe brasserie openen, ( hopelijk)

is jouw vader zelf kok?

mijn vader is zelf geen kok maar 'acteert' wel mee in veel filmpjes :)
het idee enzo komt van hem

feedback enzo mag je hier posten dan zal ik zorgen dat het terecht komt bij de juiste mensen :D

groeten

Wel ik ben natuurlijk zeer geinteresseerd in wat jou vader juist doet
en heb de site al wat bezocht en zeg maar tegen hem dat ie een kijker/ bezoeker meeheeft :)

Nou ja als ik hier feedback moet geven over wat er zich afspeelt op de site, kan ik een heel boek schrijven op PS forum :)
Tenzij we hiervoor een speciale tread open doen :tongue:

http://www.letscookit.tv/nl/video/nagerechten-desserts/desserten/show/tiramisu.aspx

God zeg wat een zware tiramisu :(

S0 suiker gebruiken ze hier , in plaats van S1 suiker voor koude bereidingen om toch maar een deftige ruban nog te kunnen kloppen, Verhouding amaretto sux :/ Raad ik aan 50/50 amaretto - Cognac te nemen om de zoetkracht wat te minderen

En in plaats van enkel mascarpone te gebruiken 1/3 room 40% opgeklopt bij doen.

En wtf zomaar uw mascarpone bij uw ruban doen? zonder die lucht te kloppen :/

Nou ja kort gezegd, Tiramisu betekent : Til mij op en was bedoeld als krachtvoer bij de Italianen, maar aan de hand te zien van deze verhoudingen, blijf ik eerder op de grond plakken dan verder te kunnen :)

Getver zeg, ik kan nog even doorratelen :P

MCRaia

Misschien toch maar een tabje met een forumpje toevoegen op de cookit site?

Dit maakt me hongerig..

'mee opgericht' ?

De site komt volledig van hem zelf, en die schitterende naam heb ik dus bedacht :D

Oorspronkelijk gepost door Tjoez
'mee opgericht' ?

De site komt volledig van hem zelf, en die schitterende naam heb ik dus bedacht :D
heeft hij alles geprogrammeerd en zelf alles op zen eentje gefilmd/belicht?
nee dus, daarom dat ik het zo formuleer :D

btw Circaz, je bent toevallig niet op zoek om te werken in een restaurant als chef patisserie?

Toen we gingen filmen in restaurant BLFLR, waar het filmpje met de ananastartaar vandaan komt, zochten ze zeer dringend een chef patisserie, ik zeg het maar, je kan eventueel een mailtje sturen moest je interesse hebben :)

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

Oorspronkelijk gepost door Tjoez
'mee opgericht' ?

heeft hij alles geprogrammeerd en zelf alles op zen eentje gefilmd/belicht?
nee dus, daarom dat ik het zo formuleer :D

ok dan, het IDEE komt van hem, de uitwerking is zoals bij zowat alles we zien op tv/internet door professionals gedaan :P