Skip to forum
Let's cook it!

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Let's cook it!

14 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
972 Bekeken

Ok, heb even de regels doorgelezen en hoop dat ik hier geen regels breek, als het wel zo is, laat het dan toch alstublieft staan :D lol

Dus, mijn vader heeft mee een website opgericht en zit nu al een tijd te "zagen" dat ik hem aan wat mensen moet laten zien.
Sommigen onder jullie hebben hem al doorgekregen op skype maar voor degenen die niet de eer hebben om mij in hun lijst te hebben staan post ik het hier maar ff ;)

http://www.letscookit.tv

Op de website vind je kook-instructie video's
zeker de moeite waard om is te gaan kijken :)

groeten

13 replies

Met Tim Teck heb ik ooit nog gewerkt op de openingsreceptie van kookeiland van VTM, waar ik tevens ook les heb gegeven. eveneens ook op Kokerello in gent gekookt paar jaar terug , en nog wat meer maar kan nogal moeilijk mijn CV hier uitsmeren he :)

Ben zelf trouwens chef van beroep ;)
En voorname liefde voor patisserie
Ben btw ook stilletjes op zoek naar een investeerder , want toekomstgericht ga ik men eigen luxe brasserie openen, ( hopelijk)

is jouw vader zelf kok?

http://www.letscookit.tv/nl/video/nagerechten-desserts/desserten/show/ananastartaar-met-vanille-ijs-en-appelschuim.aspx

deze hier

Een product dat ze gebruiken vanuit de apotheek?
En vanilleijs uit de pacojet, nou dacht ik toch effe, dat de kok een betere variant kon kiezen van ijssoort bij dit gerecht, zeker omdat dit met een pacojet is gemaakt...

Lol ik draaf weer door over eten :)

wessus

he dat ziet er geweldig uit, ben jij die kok?

Ik ben niet die kok in dat filmpje
maar zowat alles wat er gemaakt wordt daar op die site , heb ikal ooit ervaren / zelf gemaakt

Oorspronkelijk gepost door Circaz