Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] lol @ him

24 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
1,980 Weergaven
elrio

Las ik in een niet poker-forum in een poker-topic :D

Ten eerste is dat kans dat je met AA tegen een straat of flush komt van de tegenstander zeer klein(zeker als je maar tegen 1iemand speelt)ten tweede zeg ik dat je nooit zelf als eerste mag checken,maar als de andere checkt op de flop zou het een goede move zijn om ook te checken.De slechte spelers,reraisen pre flop AA en gaan all in op de flop met AA,uit schrik dat er nog iets zou komen.Als ge AA slowplayed tegen 1speler ga je er 8/10 met een superpot mee weg.Natuurlijk kan je soms eens in je oog krijgen,maar op lange termijn ga je hier veel meer door verdienen.Ipv zoals agnsthaas all in te gaan pre flop of op flop.

23 reacties

Ben je een nieuw strategie artikel aan het schrijven Elrio?? hahaha

trouwens:
zoiets moet je in alle talen gaan spammen, ppfff wat zou het een hoop dollartjes opleveren...

Yoghi

Je kan wel zien dat het geschreven is door een belg

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Je kan wel zien dat het geschreven is door een belg

Wat wilt u daarmee zeggen, noorderbuur-vriend?

(Je weet toch dat de reden dat het IQ in nederland hoger is dan het IQ in belgië komt door het feit dat tijdens de belgische revolutie een zéér groot deel van de belgische intellectuelen naar nederland zijn gevlucht en daar gebleven zijn eh ;) )

Dit ff volledig terzijde :=)

Yoghi

Was maar een grapje aangezien ik ook in Belgie studeer.

En volgens mij is het onmogelijk dat het gemiddelde IQ verschilt per land.

Maarten84

? net zoals het onmogelijk is dat de gemiddelde penis van een Belg langer is dan die van een Nederlander? Nog nooit gehoord van een emigratie van piemelgrote mensen uit Nederland naar België om eerlijk te zijn...

edit: post 1500.. en die gaat dan over piemels :)

Natuurlijk verschilt dat per land - da's toch logisch. En het verhaal dat ik je vertelde is geen zever ofzo maar da's echt waar eh. Ik meen dat dus!

--
scroll naar onderen voor de tabel:

http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

Equatorial Guinea IQ 59? dat lijkt me sterk?

Yoghi

Ik dacht dat een gemiddeld IQ van een land altijd 100 was, maar het blijkt dus dat dat van over heel de wereld is.

Vind het nog steeds raar, IQ is gewoon gemiddeld 100, met een standaard deviatie van 15.

Toch is het zo jongens :=)

Yoghi

Als je zegt dat de gemiddelde Nederlander slimmer is zal ik je geen ongelijk geven behalve als ik bewijs heb. Als je zegt dat het IQ hoger is in Nederland heb ik mijn twijfels :)

pvdheuvel

Het gemiddelde van België wordt wel omlaag getrokken door die Walen natuurlijk.

Wa voor compleet GEZEVER is dat nu weer?

Ik ben er zelfs vrij zeker dat als je het zou meten de walen meer zouden halen als de vlamingen...

Versta me niet verkeerd ik ben antwerpenaar en 100% vlaams, maar zulke domme uitspraken doe je gewoon niet

Yoghi

Ja, en het is zeker ook toeval dat de arme landen volgens wikipedia het domste zijn?

dustje

Ja, en het is zeker ook toeval dat de arme landen volgens wikipedia het domste zijn?

IQ meet niet je slimheid of domheid -.-

....

Ik ben er zelfs vrij zeker dat als je het zou meten de walen meer zouden halen als de vlamingen...

Maar de walen spreken toch geen nederlands? alleezzz
Dus dan is dat IQ toch automatisch al minder?

Yoghi

Oorspronkelijk gepost door dustje

....

Wat danwel?

Staat vast niet voor irrigatie-quotient, ook al zou afrika dan ook vanonder staan.

dustje

Oorspronkelijk gepost door dustje

....

Wat danwel?

Staat vast niet voor irrigatie-quotient, ook al zou afrika dan ook vanonder staan.

duidelijk mislukte poging om grappig te zijn

geeft wel weer aan dat IQ niet gelijk is aan slimheid

het enige wat deze test aantoont is dat IQ een imperfecte test is voor intelligentie. De voornaamste reden waarom wij beter scoren dan de afrikanen is omdat de test concepten test waar men hier beter mee vertrouwd is. Denk bijvoorbeeld maar aan wiskundige rijen.

Als je geloofwaardig wilt aantonen dat volk x slimmer is dan volk y, moet je inwoners van x testen die in y geboren is en omgekeerd

Yoghi

O boy, nog even en we gaan hier ook vechten, niet alles is hier persoonlijk hoor :(

Intelligentie staat voor mij gelijk aan wel of niet slim zijn, (voor zover het kan) zonder enige emotionele waarde. Iemand die bv. Nobelprijs voor natuurkunde heeft gewonnen is voor mij slim, hoe asociaal hij ook is.

De manier waarop IQ nu wordt gemeten is zoals nonnemingere al zegt helemaal niet goed. Wanneer je geen scholing hebt is het onmogelijk om deze test goed af te leggen, en wanneer je veel leert en oefent voor zo'n test kun je zelfs hogere scores halen dan je zou "moeten" halen.