Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lost!~!11

8 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
734 Bekeken
iamthedanger

omg desmond i can has your babys?

LOST :heart:

7 replies
krikke482

The f*ck, lost is voorspelbaar geworden vorige aflevering was het mij vrij snel duidelijk dat desmond the package was en nu ook dat hij op een speciale manier ofzo kan tijdreizen...
Die alternatieve tijdlijn kon me echt niet boeien sorry, het begint nu wel een leukere richting uit te gaa na vorige aflevering (hoop ik).
Wil meer antwoorden zoals huley->libby->darma? en mib->jacob zien!

ik heb afgelopen 3 maanden alle 6 seizoenen gekeken t/m aflevering 10 en moet zeggen dat ik lost elk seizoen slechter vind worden

seizoen 1 was stak echt hoog boven alle andere seizoenen uit omdat het leuk is om te zien hoe die groep mensen zich aanpassen op een onbewoond eiland en de spanning van het eiland er echt nog was.

nu ze die weg van jacob en darma zijn ingeslagen gebeurde hetzelfde als er bij prisonbreak gebeurd is, daar was het na seizoen 2 alleen nog maar bullshit over ''scylla'' en werd de serie veel slechter.

begrijp me niet verkeerd, er zijn nog altijd goede momenten in de serie, anders zou ik niet tot zover hebben gekeken, maar lost is niet meer wat het geweest was

Angstzweet

ik ben net met seizoen 4 begonnen :)

Mstlc

Desmond ftw. Ben meteen nog eens terug naar een aantal Desmond afleveringen gaan kijken uit voorgaande seizoenen (S03E08 oa).

Om eerlijk te zijn vond ik het 3de seizoen van Lost veruit het slechtste, zeker het begin van dat seizoen. Van dat moment gaat het terug in steigende lijn imo.

Ik vraag me overigens nog wel af of we nog ooit een verklaring gaan krijgen waarom "de numbers" op het luik van the hatch stonden in het begin van de serie... wat het lijkt er sterk op dat ze die nummers effe op 2 seconden hebben uitgelegd als gewoon de nr's die bij de namen van de kandidaten staan en daar verder geen aandacht meer aan willen spenderen.

Nivlem

Gevonden! :)

ja ze hebben sommige dingen bedacht die nu wel een beetje lame zijn.
en op sommige vragen als ''hurley en lilly'' wil ik ook nog antwoord :P

Netraider

Oorspronkelijk gepost door Rienk
nu ze die weg van jacob en darma zijn ingeslagen gebeurde hetzelfde als er bij prisonbreak gebeurd is, daar was het na seizoen 2 alleen nog maar bullshit over ''scylla'' en werd de serie veel slechter.

Idd! Net zoals in prison break zijn ze in lost een aanvankelijk simpel plot aan het opblazen door elk mysterie weer met een nieuw mysterie op te lossen, maar in tegenstelling tot prison break (dat na een tijdje belachelijk slecht werd), vind ik Lost wel nog plezant om te volgen. :D

Dat tijdreizen is ook maar lame vind ik. Echt zo'n ongelofelijk oncreatieve oplossing, want nu is praktisch alles mogelijk voor de schrijvers. Ofwel begin je een verhaal met tijdreizen, ofwel niet en ga je het ook niet plots introduceren imho. :tongue: