Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Opleiding

15 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
814 Weergaven
Markenator

Jo mensen,

sinds een week ben ik geslaagd voor mn MBO Bedrijfsadministratie & Economie. En wil hierna verder studeren -> HBO. Wil sowieso niet doorgaan met dit, denk iets met economie maar weet nog niet wat precies? Iemand een idee wat leuk is :P? Bij deze kan je hier ook gelijk zeggen of dat je nog studeer of werkt en welke opleiding je volgt / wat voor werk je doet.

grz

14 reacties

Ik zou zo niet weten wat er allemaal in die richting te doen valt, dus daar heb je weinig aan....

Maar gelukkig mogen we ook zeggen wat we zelf doen:

Ik studeer Geneeskunde, bijna klaar met m'n eerste jaar nu, in Nijmegen. :D

gewoonlars

Bedrijfseconomie ? of wil je dat juist niet. Wel chille opleiding doe het zelf ook, 1e jaars : ). Fiscale aspect is beetje kloten maargoed komt genoeg bedrijfsadministratie aan bod.

Anders commerciële economie maar sluit minder aan.

Voor de rest weet k het ook niet.

Tonaldinho11

Studeer zelf economie en bedrijfskunde op de UvA. Net klaar met eerste jaar _cool:
Op het hbo zijn er volgens mij genoeg richtingen in de economie, ligt eraan wat je wil. Miss een accountancy richting ofzo?

Markenator

Ik moet er inderdaad bij zeggen dat ik fiscaal had laten vallen :P Wat een kut gedoe was dat :) Omdat ik Duits had kon ik dat laten vallen dus heb ik dat ook maar gelijk gedaan. En Bedrijfseconomie... Een vriend van me doet dat ook maar zegt dat het wel super moeilijk is?

mja ik weet het zelf niet :P vind nogal lastige keuze :)

Aan mij heb je écht niks hoor ;) Ik vind economie sowieso maar niks, en bedrijfsadministratie klinkt me ook niet echt als muziek in de oren :P

NLDPeter