De laatste tijd begin ik me weer mateloos te ergeren aan die Gaston. Heel die kloterij maakt me para. Wel meedoen en die maffia sponsoren. Of niet meedoen, met het zeer geringe risico dat buurman Bolderbast in zijn eentje de jackpot pakt?
Persoonlijk vind ik het één grote scam. Een postcode is een postcode en geen potentieel loterijnummer. Die shit fucked psychologisch. En natuurlijk kan niet iedere halve zool een dergelijke loterij beginnen. Dat privélege is enkel weggelegd voor Gaston en Co. Vrije markt mein Arsch.
Ben ook al bij het gemeentehuis geweest. Ik kon niet géén postcode hebben. Bij een stuk vastgoed op een perceel van de gemeente hoort nu eenmaal een postcode.
Snap me. Dit is puur principieel. Ik ben niet te beroerd om aan goede doelen te schenken. Maar dan moeten ze het niet opdringen. Sowieso speel ik met geen enkele loterij mee, aangezien dit tamelijk -EV is. Maar alleen bij de Postcodeloterij weet je naderhand of je gewonnen had als je mee had gedaan. Sterker nog: ze pleuren zo een compleet podium met drie vrachtwagens voor je huis neer en gaan feestvieren met de winnaars.
Dergelijke algemeen geaccepteerde scams maken me nogal psycho.