Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Running BAD

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
703 Weergaven
pdfbq
PokerStrategist

Kan iemand even iets aardigs tegen mij zeggen in de trand van, je kunt het best wel jongen, of zo...

Ondanks alles ben ik nog steeds +ev!!! maar hemel. Zelfs m'n AA zijn $2,30!! in de min na 6000+ handen!!

9 reacties

kop op knul, komt wel goed, 6k handjes is geen sample :)

mijn vorige downswing duurde iets van een 60k handen en ik hoop en bid nu dattie voorbij is ;)

Doorbijten maar!!

Verder: handjes posten, vids kijken en artikels lezen en het komt allemaal wel weer goed :)

Nox

Ai, dat is wel zuur zeg ;(

HoofdVogel
Oldschool Grinder

je kunt het best wel jongen, of zo...

+ je bent gewoon veel beter dan de gemiddelde speler, want je hebt winst gemaakt :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Stel je voor dat je je AA nu ook nog eens zou winnen!

Nee, dit ziet er inderdaad wel zuur uit met al die sterke handen daar, ook na 6K hands.

Misschien zou je ook een aantal van deze handen uit je database kunnen plukken en ze op het handbeoordelingsforum kunnen gooien, om te zien of je ergens teveel geld in de pot geïnvesteerd hebt, of juist niet genoeg value hebt weten te halen uit je hand.

Succes en hopelijk keert het tij snel, zodat je in de succesverhalen kunt posten _biggrin:

pdfbq Topicstarter
pdfbq
PokerStrategist

Dank allen.

Jullie hebben me wel aan het denken gezet en met name lanfear. Ik denk nu dat ik eigenlijk mijn AK handen op een Kxx bord wel wat overspeel.

Vaak is een call call bet line van op wel iets meer dan KQ off :)

Moet eens kijken hoe ik dat ga aanpakken.

Sailer85
PokerStrategist

je draait winst, gaat goed! nu proberen het overspelen van je handen, of het teveel slowplayen van je handen te verbeteren.
De reden dat je op sterke handen juist verliest kan ook zijn dat je teveel slowplayed.
slowplay geen handen zwakker dan top set. tenzij je tegen een hyper aggresieve speler zit. dan kan je eventueel ook de hammer, of de rope-a-dope toepassen. maar dit is niet heel vaak het geval.

pdfbq Topicstarter
pdfbq
PokerStrategist

Hee dank je Sailer!

Maar dit zijn geen slowplay of multiway pot problemen hoor.
Wil best paar AA handen posten of zo maar dat zegt zo weinig vind ik.

Wel heb ik AKo handen overspeeld, dus met enkel 1 paar (al is het top paar) is zelfs tegen echte vissen een 'all in' callen tamelijk slecht denk ik :)

By the way, klagen helpt!!
Tadaa!!

pdfbq Topicstarter
pdfbq
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Tmffirework
Rigged

Dank Tmffirework voor je constructive bijdrage!

En de volgende dag!! Btw... mijn AA is nu +$6,- :P