Ga naar het forum
Jordy's PLO blogje

Meldingen
Alles wissen

Jordy's PLO blogje

182 Berichten
12 Gebruikers
8 Reacties
8,414 Weergaven
Jordyvde
Poker Player

Na jaren afwezigheid heb ik het pokeren weer opgepakt.

Begin Februari is mijn drive om poker te spelen weer helemaal teruggekomen, ditmaal in het prachtige spelletje PLO.

Met een $250BR + een abonnement op de PLO mastermind ben ik begonnen op PLO10. Naar mijn eigen verbazing verliep dat erg goed. De algemene playerpool is een stuk zwakker dan ik had verwacht voor een beginnend PLO speler. Na ongeveer 1/2 maanden PLO10 gespeeld te hebben had ik een mooie bankroll van zo'n $1000 opgebouwd met bonussen etc erbij. Shot genomen op PLO25 en ook dat gaat lekker, daadwerkelijk de games aan het beaten (Crushen wil ik het nog niet noemen) met een winrate van 7.5 all in adj bb/100 Heb het erg naar me zin, zelfs op de dagen dat ik 10 buy ins verlies :f_biggrin:

Momenteel op een bankroll van zo'n $3700, zal een foto van mijn rush & cash grafiek hierbij toevoegen. Nu maar eens kijken of er nog wat bekende gezichten hier op het forum zitten :f_biggrin:

Succes allen :f_drink:

Edit: Verdomme ik krijg 8 jaar later nog steeds niet die foto's op orde :f_biggrin: Vroeger hielp volgens mij Zeezout met het uploaden van mijn foto's of misschien dat iemand het een technoob kan uitleggen? :f_confused:

Beantwoorden
Citeren
181 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes! Heb zelf geen PLO-skills, maar ergens trekt het mij ook wel. Wel PLO8 af en toe gespeeld.

Plaatjes sleep ik gewoon vanuit de verkenner in de post. Ik gebruik altijd simpele MS-Paint bestandjes, dus ik weet niet of andere formats ook zo werken ...

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

Hey Jordy,

Welcome back!! Was jij niet de man die veel met crypto's bezig was? Denk ik het wel, hΓ©! :f_biggrin:
Succes met je PLO doel.

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Welkom terug en van een vliegende start gesproken. Hoedje af!

Je moet blijkbaar een andere link gebruiken voor je image.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Succes! Heb zelf geen PLO-skills, maar ergens trekt het mij ook wel. Wel PLO8 af en toe gespeeld.

Plaatjes sleep ik gewoon vanuit de verkenner in de post. Ik gebruik altijd simpele MS-Paint bestandjes, dus ik weet niet of andere formats ook zo werken ...

Thanks, ik gebruik altijd gyazo misschien dat het daar aan ligt.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door BEoWulf1979
Hey Jordy,

Welcome back!! Was jij niet de man die veel met crypto's bezig was? Denk ik het wel, hΓ©! :f_biggrin:
Succes met je PLO doel.

Klopt inderdaad, vroeger een stuk meer dan nu πŸ˜…

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door H0witzer
Welkom terug en van een vliegende start gesproken. Hoedje af!

Je moet blijkbaar een andere link gebruiken voor je image.

Zeker weten. Lady Luck heeft ook zeker aan mijn zijde gestaan wat betreft all in ev. Ook eens lekker! πŸ˜ƒ

Kijken of ik deze maand ergens een shotje op PLO50 ga wagen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ohja, ben sinds gisteravond in een stakingdeal geraakt.

Ga nu wekelijkse coaching / reviews van iemand krijgen die het nu 4 jaar voor een inkomen doet. Toekomst ziet er rooskleurig uit πŸ‘Œ

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes. Dat je het kunt weten we al langer :)

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Wauw wat cool om weer een high roller blog te zien.

Ook mad respect dat je zoveel BB haalt op PLO. Een stuk moeilijker om de edges te vinden ten opzichte van NLHE.

Succes met je staking deal en je werk ervan maken, klinkt als de droom ;)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Thanks Zeezout,

en dit is alles behalve een high roller blog (yet :f_biggrin:)

Mijn doel is er niet perse om mijn werk van te maken, ik heb die route al eens afgelegd en heb nu een job waar ik het goed naar me zin heb. Mocht ik ooit consistent een paar duizend (of meer) per maand ermee verdienen kan ik me altijd nog bedenken. Bovendien zou ik dan met huidige nederlandse regering naar een ander land moeten verhuizen waar meer aanbod qua site's etc is. Ook wil ik dan meer live gaan spelen. Maar dit zijn allemaal dromen voor later, misschien. :gl:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Jordy,

Dit is schitterend! Je doet het top! Zelf speel ik ook een Omaha-variant. PLO8. In eerste instantie had ik niet door hoe dat werkte, maar nu heb ik een paar dingen veranderd, en kan ik waarlijk lichte winst maken. Een of twee dollar per avond. Zodra ik dat doel heb gehaald stop ik, ook als dat reeds na twee handen is. Ik kan heel slecht tegen verlies, dus moest ik iets erop vinden. Mijn spel is aangepast aan mijn leven. Als ik mijn gewonnen dollar weer verlies als ik blijf doorspelen, sla ik geheel op tilt. Dus nu stop ik gelijk.

Ik wens je heel veel succes! En deze blog ga ik volgen!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

PLO8 is ook leuk, eigenlijk zijn alle varianten van PLO leuk. Zou ook nog wel eens 5 en 6 card willen leren, zeker daar zijn de playerpools nu nog erg soft. Verliezen doen we uiteindelijk allemaal, hoe we ermee omgaan bepaalt een hoop!

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Hoe krijg je bij PokerCraft 75000 handen in je grafiek? Ik dacht dat je alleen je laatste 10 tafels kon bekijken?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door samni
Hoe krijg je bij PokerCraft 75000 handen in je grafiek? Ik dacht dat je alleen je laatste 10 tafels kon bekijken?

Als je custom range doet en dan een bepaalde periode aangeeft + alles aanvinkt zou het moeten werken. Ik was er ook verbaasd over want kon me dit ook niet herinneren, maar denk dat het ergens recentelijk is aangepast.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Mooi handje, lekker diep ook :D https://gg.gl/8bgf0

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

NH

Wat voor range raise je daar als ik mag vragen als PLO noob ;)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Uhhm, denk dat ik alleen second nut en nut boat eringooi op de river. Maar nutboat heb ik vrij weinig van of het moet een hand als JJKT zijn. Pocket 33/22 en T3/T2 combo's call ik gewoon down denk ik. Dus conclusie: Vrij nutted, eigenlijk geen bluffs. Weet ook niet of we hier ooit moeten bluffen, lijkt me sterk maar kan er ook naast zitten.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ook maar weer een kleine update van mij hier. Samenwerking met backer verbroken, kon niet helemaal voldoen aan vereiste speeluren per week. Verder goed uit elkaar, en in toekomst eventueel coaching van hem nemen.

Huidige grafiek van al mijn stakes die ik gespeeld heb op rush & cash. Voor mijn gevoel beat ik PLO25 best wel hard, maar is nog altijd weinig sample zeker voor PLO. Volgende maand heb ik 3 weken vrij en tegen die tijd ga ik iemand door mijn database heen laten spitten om zo echt achter me leaks te komen en die dan te fixen. Van mijn bankroll is overigens weinig over momenteel. Heb van mijn winst een drone, Nintendo switch, laptop + iPad gekocht. Heb nu wel met mezelf de afspraak gemaakt dat ik nu van me bankroll afblijf zodat ik hopelijk over een maand dan eindelijk PLO50 kan spelen.

Als doel voor dit jaar zou ik graag voor t eind van het jaar in iedergeval breakeven op PLO100 spelen, als ik er genoeg tijd en moeite in steek moet dit zeker te doen zijn denk ik. Succes allen :)

Beantwoorden
Citeren
H0witzer
PokerStrategist

Lekker grafiekje Jordy!!

Beantwoorden
Citeren