Ik heb er een hekel aan, zo kom ik nooit meer terug in Gent
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik heb er een hekel aan, zo kom ik nooit meer terug in Gent![]()
Ja ik las er van op teletekst, ben echt blij dat we dat hier niet hebben
Nah, ben toch altijd op de fiets
Hoop voor je datt snel over is.
De voorbije week was een week om in de grond te zakken van schaamte als Belg.
Financiële sector valt feller uiteen dan in de rest van Europa, dan worden we nog eens vakkundig gerold door Sarkozy in verband met Dexia om enkele dagen laten nog eens door Bos belachelijk gemaakt te worden én dan, alsof het nog niet genoeg was, laten we nog eens de collectieve intelligentie van ons "gewone volk" blijken door te staken voor meer koopkracht op een moment dat de héle economie davert op z'n grondvesten, we met een groot begrotingstekort zitten en de BNP groei zakt tot onder 0 % ...
Chapeau ! ... of zoals de Nederlanders het zouden zeggen, hoed !
goh, ik lees de titel en de smilie erbij en ik denk dat t over een vernederlandste versie van t woord "stake" ging ![]()
maargoed, mee eens~
Troost je: Nederlanders zijn nóg dommer dan Belgen....
Najagers van wind zijn het, met al die windmolens. Dat zie je in alles wat onze 'geliefde' regering doet: politieagent spelen in de wereld, Amerikaantje lijmen, Bushsurvival etc etc....
En dan hebben we nog niet eens gesproken over die pokerfooben
je zal met hele goede argumenten moeten komen om een belg te overtuigen dat er slechtere regeringen bestaan dan in hun land..........
Oorspronkelijk gepost door anunaki
je zal met hele goede argumenten moeten komen om een belg te overtuigen dat er slechtere regeringen bestaan dan in hun land..........
Het zal niet lukken.
Wij hebben de meeste regeringen, en ook de domste
Ik vind dat de nederlandse regering het helemaal niet zo slecht doet op sommige punten hoor. Zeker Fortis was gewoon goed gedaan van ze.
Maar daar ging het niet om
Die belgen moeten altijd staken wanneer ik er last van heb, gelukkig kon ik nog ergens blijven slapen.
En dan was ik nog vergeten dat die internationale trein tussen amsterdam en Brussel altijd vertraging heeft waardoor ik aansluitingen mis
Ik hoorde dat enkele Afrikaanse regeringen het minder doen dan in België. Maar ik dacht dat er in België niet eens een regering was? Of heb ik de krant er verkeerd op nagelezen?
Sinds wanneer zijn het regeringen die staken ?
Helaas heeft wel elke regeringspartij zijn vakbondsvleugel, hoewel gelùkkig de regeringspartijen in z'n algemene niet zo achterlijk zijn als de vakbonden en er de affiniteit mee aan het verliezen zijn (buiten als't verkiezingstijd is)
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Ik hoorde dat enkele Afrikaanse regeringen het minder doen dan in België. Maar ik dacht dat er in België niet eens een regering was? Of heb ik de krant er verkeerd op nagelezen?
Tja wie weet da? Er is er zogezegd wel één, maar ondertussen zijn ze nog volop aan het onderhandelen