Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tourspel

34 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
1,892 Weergaven

Ik vraag me af of hier wat animo is voor een Tourspel. Dat we dit dan met een klassement van Pokerstrategy.com gaan spelen mee een inleg natuurlijk zodat er wat leuke geldprijzen te winnen zijn. Ik hoor graag wie hier wel interesse in heeft!

33 reacties

Mijn ploeg:

Valverde, Boonen, Hamilton, Eddy Merckx, Zoetemelk voor in de bergen, samen met Rooks voor de alpe d'huez.
Als tijdrijder wou ik graag Gianni Bugno inzetten.

Hope my team's complete?

Lijkt me een leuk idee, al heb ik zelf weinig verstand van wielrennen!
Maar just 4 fun, doe ik zeker mee! Inleg geen probleem mits niet te hoog.

Sutra1981

En we kunnen er een bonus aan vasthangen wie kan raden welke wielrenner er dit jaar NIET gaat betrapt worden op doping? :D

Oorspronkelijk gepost door donnowhy
Mijn ploeg:

Valverde, Boonen, Hamilton, Eddy Merckx, Zoetemelk voor in de bergen, samen met Rooks voor de alpe d'huez.

Hope my team's complete?

Boonen gaat er niet bij zijn dit jaar denk ik.

Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Mezmy

Oorspronkelijk gepost door donnowhy
Mijn ploeg:

Hope my team's complete?

En je denkt dat er van dit allstars team dit jaar iemand wel gaat bij zijn? Dan hoop ik dat den Eddy in form is! :D

Alleen Boonen niet?

http://tourpoule.telesport.nl/

Is dit een interessant spel of heeft iemand beter suggesties?

DeKuip

Gezien het feit dat er de afgelopen jaren zoveel mensen zijn betrapt, uit de tour gehaald of later uit de standen zijn verwijderd is mijn animo hiervoor extreem laag. De sport vind ik leuk, maar met al dat gezeik er omheen is m'n interesse echt flink gedaald omdat ik het gevoel heb dat ik naar een of andere poppenkast op wielen zit te kijken.

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Gezien het feit dat er de afgelopen jaren zoveel mensen zijn betrapt, uit de tour gehaald of later uit de standen zijn verwijderd is mijn animo hiervoor extreem laag. De sport vind ik leuk, maar met al dat gezeik er omheen is m'n interesse echt flink gedaald omdat ik het gevoel heb dat ik naar een of andere poppenkast op wielen zit te kijken.

Er wordt in elke sport gebruikt. Alleen zijn ze bij het wielrennen extreem streng.
Het leven is één grote poppenkast.

ik ben het met Kuip eens

vorig jaar had ik er echt weer zin in, zit ik echt te genieten van Rico bergop en wordt hij 3 dagen later de tour uitgezet

tuurlijk wordt er bij atletiek ook wel gebruikt (zelfs Carl Lewis bleek achteraf zwaar aan de shit te zitten), maar daar hoef je geen maand voor de buis voor te zitten om het te kunnen volgen

het is gewoon jammer, want vroeger zat ik dagelijks met spanning te kijken

Yoghi

Waarom is het minder leuk om naar te kijken omdat er doping gebruikt wordt? Wanneer ik kijk is het juist om te zien wie er wint, wie er helemaal kapot gaat en wie er gewoon het beste is.

Ik identificeer me ook niet met die mensen, zij kunnen iets wat ik niet kan, het is leuk om naar te kijken, en of ze strak staan van de dope of niet maakt me niks uit. Hoe mooiere gevechten hoe beter.

Sutra1981

bestaat er pokerdoping?

Het is niet minder leuk door de doping, ik vind het minder leuk doordat ze steeds gepakt worden en de competitie daardoor verandert

Ik moet zeggen dat het ook komt doordat er jarenlang geen NL renners van betekenis meededen, ik ben behoorlijk chauvinistisch

Yoghi

Ah k, dat vind ik wel een goede reden, en 1 die ik nog nooit gehoord heb :)

lol

eigenlijk ben ik het 100% met jou eens dat doping mij persoonlijk geen reet boeit, hoe harder ze fietsen hoe toffer

maar niet zoals het nu gaat, met al die uitsluitingen en wisselingen in de uislag

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
http://tourpoule.telesport.nl/

Is dit een interessant spel of heeft iemand beter suggesties?

Vind de opzet zelf niet echt ideaal, probleem is alleen dat als je zelf iets op wilt zetten er wel flink wat werk in gaat zitten.

Yoghi

http://rondemaster.pascolo.com/asp/default.asp?guid= {9023815F-0BA6-4CEC-8388-DEFA2B1D7EBC}

Kan ook nog.

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door anunaki
lol

eigenlijk ben ik het 100% met jou eens dat doping mij persoonlijk geen reet boeit, hoe harder ze fietsen hoe toffer

maar niet zoals het nu gaat, met al die uitsluitingen en wisselingen in de uislag

Dat is inderdaad wat ik ook bedoelde.
Daarna zijn goede Nederlandse renners de bom, net zoals wanneer de Rabobank goed rijdt. Daarom trok ik het ook zo slecht toen ze Rasmussen er uit plukten, dan heb je het gevoel dat je gewoon voor niks hebt zitten kijken. Iedereen zwoegt hard om die gast in het geel te houden, krijg je dat...

Het is ook nooit goed he :D, worden er renners gepakt bij controles of door nalatigheden (Bazayev, Rasmussen, die intussen ook al aan verschillende dopingzaken gelinkt is (remember ook bij CSC liet hij al verdachte waarden optekenen)) om de sport schoner te maken is het niet goed, gebeurt er niets is het ook niet goed. :D

Dit is uiteraard mijn mening, hoe dan ook blijf toch elke koers die ik kan kijken wel volgen.