@Blow,
ik heb de stoute schoenen maar weer eens aangetrokken en mezelf mycelium van de F1 hybride GTxCam aangeschaft.
Naast Avatar heb ik ook The Lord of the Rings liggen.
Daarnaast heb ik er ook een andere bedoeling mee en dat is gerelateerd aan mijn psychische stoornis.
Ik ken de positieve effecten die cannabinoïden hebben op (hypo)manische fases en ADHD bijvoorbeeld.
Nu mijn eerste werk is afgerond, ben ik van plan om te gaan schrijven over de zorg in Nederland, de geestelijke gezondheidszorg.
Daar is heel veel mis mee.
Mijn hele leven ben ik zorgafhankelijk geweest en ik heb in de afgelopen 40 jaar de kwaliteit van de GGZ hard achteruit zien hollen.
Naast wat kennis over natuurkunde, gaat mijn werkelijke kennis over deze GGZ.
Mezelf kan ik beschouwen als een ervaringsdeskundige met een flinke kennis van persoonlijkheidsstoornis gerelateerde psychiatrische ziektebeelden alsmede de medicatie die daarbij verstrekt wordt.
Ik bezit een zeer grote psychologische kennis en ben een geoefend psychotherapeut. Dat alles gebaseerd op jarenlange ervaring.
Beste Blow, ik blaas nu hoog van de toren maar ik overdrijf niet.
mijn echte, mijn ware kennis betreft de persoonlijkheidsstoornis problematiek binnen de GGZ in Nederland.
Welnu, over cannabis kan ik het nodige schrijven.
Psilo is serotonine gerelateerd.
Ik kan mezelf als "uitschot" vanuit de maatschappij bekeken, makkelijk als proefkonijn bombarderen en uit gaan zoeken wat dagelijks beperkt gebruik van psilo voor effecten en uitwerking heeft op mijn psychisch gestel.
De hallucinerende werking van dit soort middelen neemt af en verdwijnt bij dagelijks gebruik.
Ik ben heel benieuwd of de rustgevende effecten wel blijven.
Kortom, m'n nieuwe hobby wordt paddenstoeltjes kweken en me daarin bekwamen. Daarbij komt dat ik het cannabis gebruik niet meer kan betalen en ik na de verhuizing geen mogelijkheid meer heb om zelf planten te kweken.
Een normale dosering paddo's is 1 gram gedroogd.
Dat zal ik de eerste paar keer ook wel doen als ik de films ga kijken vanwege de hallucinerende ervaring die ik wil hebben.
Daarna ben ik van plan om minder te gaan gebruiken en uit te zoeken of dat een gunstig effect heeft op de heftigheid van mijn manisch-depressieve stoornis.
Een van de grootste dwalingen van de medische wetenschap is het buitensluiten van natuurlijke middelen die een gunstig effect hebben en deze dan tot drugs promoveren.
Ik weet wel, de machtige pharmaceutische industrie verdient biljoenen aan seresta, valium, rivotril enz.
Om van de anti-depressiva en anti-psychotica nog maar niet te spreken.
Het is zinloos om daar tegen te gaan ageren.
Met deze middelen worden honderden miljoenen mensen in de kapitalistische wereld koest gehouden.
Inmiddels bezit ik ruim voldoende kennis om onweerlegbaar aan te tonen dat in ieder geval cannabis en wellicht ook psilo veel betere middelen zijn wanneer je dat vanuit lichamelijk oogpunt bekijkt.
Al die kunstmatige, onnatuurlijke chemische troep maakt veel meer kapot dan natuurlijke middelen als cannabis en psilo.
In oktober 1997 stortte ik voor de eerste keer mentaal in.
Daarop kreeg ik het antidepressivum Anafanil.
Er werd bij verteld dat het drie weken zou duren voordat het middel echt werkte en daarna zou ik me herboren voelen.
Ik kreeg na een paar uur een droge mond.
Dat was normaal, zo zei men.
Dat gaat weer over na drie weken.
Na weer een paar uur kon ik niet meer pissen.
Wat ik ook probeerde, hoe ik me ook concentreerde, ik kon op geen enkele manier druk zetten op mijn toch al overvolle blaas.
De enige manier was zitten, zoveel mogelijk ontspannen en leeg laten lopen.
Tsja, zei men, dat kan een bijwerking zijn, dat komt slechts zelden voor, u bent daar blijkbaar gevoelig voor.
Na drie weken is dat weer over.
Ik heb die rotzooi een jaar geslikt, ik werd alsmaar zieker en raakte steeds meer in manische psychoses. Ik begon steeds extremer gedrag te vertonen.
Pissen kon ik niet meer en een gort droge mond had ik dagelijks.
Uiteindelijk schreef een andere psych me seroxat voor, ook een antidepressivum met dezelfde resultaten.
Ondertussen was ik flink hooked geraakt aan valium en rivotril.
Vervolgens heb ik tot begin 2004 een keur aan psychiatrische pillen geslikt, niets hielp. Het werd er alleen maar slechter van.
In de zomer van 2004 heb ik mezelf afgekickt van al die chemische troep.
Stoppen met benzo's (rivotril en valium) bleek het zwaarst.
Dat gaat met veel irreële angst gepaard.
Angst die je onmiddellijk weer naar de pilletjes doet grijpen.
Sinds ik cannabis ben gaan gebruiken, ben ik tenminste in staat gebeleiken mijn leven op poten te zetten en een goede basis onder mijn bestaan te leggen.
Ik heb de zaken inmiddels goed voor elkaar.
Tussen 1997 en 2004 heb ik onder invloed van die chemische troep een bizar en hopeloos leven geleid. Mijn kwaliteit van leven werd door die pilletjes volledig naar de klote geholpen. Een basis onder mijn bestaan heb ik nimmer op kunnen bouwen en daarbij had ik allerlei lichamelijke klachten door de vele bijwerkingen van die troep.
Dat alles is nu over en voorbij dankzij cannabis.
Echter, eens lekker uitpissen is er niet meer bij, al 16 jaar niet.