Ga naar het forum
Van Basten en het N...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Van Basten en het Nederlands elftal: Van de hel naar de hemel?

8 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,122 Weergaven
7 reacties
carloscampos
PokerStrategist

beat romania please beat romania

Kroatië B - Polen 1-0

Zou genoeg moeten zeggen :D

DeKuip
Elite Grinder

Tsjechië B - Duitsland kan ik me nog wel herinneren van een paar jaar terug.
Toen waren de Duitsers ook kansloos (zoals gewoonlijk eigenlijk) :D

LurkerBelow
PokerStrategist

Ik vind het knap wat ze presteren, Ze hebben niet meer zo goed gespeeld sinds het EK in 1988. Er is een hele goede team spirit lijkt me en iedereen is heel gedreven.
Vandaag wordt gezegd dat er met een B elftal wordt gespeeld, maar kijk eens wat er dan alsnog op het veld staat... allemaal top spelers.

Er is wel kans dat je het ritme in het elftal ermee uithaalt.
Net zoals wat hier wordt gezegd Tjechie B won van duitsland, maar de wedstrijd ernaa verloor het A team in de kwartfinale, dus het kan ook averechts werken.

Al om al is de prestatie tot nu toe indrukwekkend. En nederland is het landje van twee uiterste, vorige week zei iedereen, 3 wedstrijden en het is afgelopen, nu roept iedereen dat we Europees kampioen worden :D
En je kan zeggen van van Basten wat je wil, hij heeft voet bij stuk gehouden en heeft een geweldig elftal bij elkaar gezet.

zo goed speelden we in 88 helemaal niet Lurker, ja NA de poule wel, maar we verloren van de USSR, hadden superveel geluk tegen Engeland voordat we zelf begonnen te scoren en tegen de Ieren wonnen we met een oerlelijke buitenspel lucky goal van Kieft

en in 98 en 2000 speelden we ook fantastisch

DeKuip
Elite Grinder

In '88 was ik ongeveer -2 jaar oud...
Ik heb geen idee hoe het toen was, maar ik weet wel dat ik Oranje nog nooit ZO goed heb zien voetballen!!!!

Ik hoop dat ze er wat moois van kunnen maken.

Schelles
Oldschool Grinder

Ik hoop dat nederland wint, anders is mijn pronostiek verkeerd ;)