Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] warmingup

12 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
834 Weergaven
Markenator

Dit is mn dagelijkse warming up voordat ik ga pokeren :P
Free runnen is mooi maar dit is ook niet verkeerd :D

11 reacties

Meteen beroepscrimineel worden. Geen politie die jouw ooit zal grijpen. :D

Yoghi

Damien Walters is wel een held. Heb 2 shows van hem en zijn groep, waren echt supervet :)

Niet alles is zo moeilijk wat ie hier doet hoor, wat ie in de eerste seconde doet kan ik ook nog.

zazizo
Markenator

ja dies ook hard he :D had ook al aantal youtube filmpjes van hem gezien.. sick allemaal :D

Werkt hij nu niet als hollywood stuntman dankzij z'n youtube filmpjes? Ik denk dat hij stuntdouble was van de evil prince guy uit Hellboy 2 bvb :)

Yoghi

Dnno, 2 jaar geleden deed hij iig nog shows met een britse groep en world cup wedstrijden airtumbling ook geloof ik.

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Damien Walters is wel een held. Heb 2 shows van hem en zijn groep, waren echt supervet :)

Niet alles is zo moeilijk wat ie hier doet hoor, wat ie in de eerste seconde doet kan ik ook nog.

yoghi kan alles. :D

denk dat trouwens nog best wel wat mensen een salto achterover kunnen. maar op zo`n randje :D

respect voor die gast. op mijn school waren er ook wel wat lui die een aantal dingen konden wat hij doet. maar hij kan echt superveel. heeft op een goede turnvereniging gezeten.

zou waarschijnlijk wel een goede kans maken op het onderdeel sprong op de OS.

Aaah, I love the smell of getting it right in the morning!

http://famewatcher.com/2009/04/damien-walters-gymnast-goes-to.html

Straks Leo z'n bureaustoel boobytrappen met 12 kilo firecrackers, Lanfear alles laten filmen. Dan zwier ik het op youtube en kan ik volgend jaar misschien aan de slag als Pyrotechnic guy in Hollywood :D

EliasVeritas

Die bike tricks zijn echt super vet!

Markenator

damn die kerel is helemaal waus man :D