Ga naar het forum
Aanschaf HM2 (hulp ...

Meldingen
Alles wissen

Aanschaf HM2 (hulp gevraagd)

12 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
914 Weergaven

Hallo pokerstrategen,

Mijn trial van 30 dagen van HM2 verloopt over 1dag. De software is mij zodanig goed bevallen dat ik de small stakes versie wil aanschaffen.

Probleem: geen creditcard of andere betaalopties tot mijn beschikking.

Kan iemand mij hierbij helpen? Het geld kan ik via internetbankieren direct overmaken plus 5 euro voor de moeite.

EDIT: Voorlopig nog niet nodig, zal eerst de trial van pokertracker 4 proberen, installatie verloopt al soepeler dan de installatie van HM2.

Beantwoorden
Citeren
11 reacties

Bump, ik heb hetzelfde probleem :rage:, weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

geen bankrekening?
je kan HM toch gewoon met ideal/MB betalen?

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986

Mij is het gelukt met PayPal.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
geen bankrekening?
je kan HM toch gewoon met ideal/MB betalen?

Is al een tijdje niet meer mogelijk om met Moneybookers te betalen. Wat voor de Nederlandse en waarschijnlijk ook de Belgische consument vervelend is, want dan is het praktisch onmogelijk om zonder credit card iets van HM te kopen en lijkt me vrij zinloos om alleen voor dat een credit card aan te schaffen.

Beantwoorden
Citeren
divvie

Ik had hetzelfde probleem, heb ze gemaild en toen zeiden ze dat het wel via paypal kon. Hebben ze mij hun paypal adres gegeven en heb het toen overgemaakt.

Maar vind et echt een knaken programma, zit echt moeilijk vaak te laggen midden in een sessie waardoor opeens alles vastloopt en ik niks meer aan kan klikken. Zit ik dan lekker in een dikke pot en kan ik niet meer betten maar mn tijd loopt wel door :rage:

Beantwoorden
Citeren
5BetAny2

Oorspronkelijk gepost door divvie
Ik had hetzelfde probleem, heb ze gemaild en toen zeiden ze dat het wel via paypal kon. Hebben ze mij hun paypal adres gegeven en heb het toen overgemaakt.

Maar vind et echt een knaken programma, zit echt moeilijk vaak te laggen midden in een sessie waardoor opeens alles vastloopt en ik niks meer aan kan klikken. Zit ik dan lekker in een dikke pot en kan ik niet meer betten maar mn tijd loopt wel door :rage:

Ik had hier ook last van. Zorg dat al je programma's die je niet nodig hebt uit hebt staan.

Verder zal ik HM2 eens helemaal verwijderen (HH even back uppen uiteraard) en opnieuw installeren. Deed bij mij de trick.

Beantwoorden
Citeren
divvie

Nja heb meestal alles uitstaan behalve firefox voor muziek. Tis gewoon echt crap dat het zo traag is en lagged. Ook als ik HM zelf wil doospitten gaat het in een meh tempo. Maar lelijkste is wel dat laggen, zie je opeens een dikke fish iemand 3betten en hold jij AA, krijg je weer een lagg aanval en kun je nergens op klikken. Zie je zo 5,4,3,2,1 fold :rage:

Beantwoorden
Citeren

Nog andere mogelijkheden dan Paypal?

Beantwoorden
Citeren
divvie

Tis of creditcard of paypal, anders niet.

Beantwoorden
Citeren
embe2011

Gewoon PT4 doen, HM is hmmmmm......... niet zo snel .....

Beantwoorden
Citeren
Onzin84

Oorspronkelijk gepost door divvie
Nja heb meestal alles uitstaan behalve firefox voor muziek. Tis gewoon echt crap dat het zo traag is en lagged. Ook als ik HM zelf wil doospitten gaat het in een meh tempo. Maar lelijkste is wel dat laggen, zie je opeens een dikke fish iemand 3betten en hold jij AA, krijg je weer een lagg aanval en kun je nergens op klikken. Zie je zo 5,4,3,2,1 fold :rage:

stream je muziek? weet niet wat voor computer en internetabo je hebt, maar dit vraagt meer dan je denkt volgens mij. zet dit eens uit en neem je mobiel ofzo voor muziek.

Beantwoorden
Citeren