Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

AHK-scripts

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,595 Weergaven
Wolfske

Wie gebruikt ze ?

Het is dus iets wat hotkeys of automatische acties kan doen zoals de sit out terug naar sit in doen, auto reggen, tablecounter voor als je stacked speelt ?

Nog mensen die er gebruiken of aanraders hebben?

(best thing: they are free)

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
ViperPP

Zie http://www.autohotkey.com/ .

AHK is dus ook helemaal niet poker-specifiek, en is een tool om hotkeys te definiëren die allerlei mouse-clicks en keystrokes kan emuleren. Met AHK kun je dus ook knoppen definiëren die dan de nodige mouseclicks op jouw tafel doen.

Ik ben al tijdje van plan mij erin te verdiepen, maar voorlopig werkt TableNinja nog. Het schijnt echter wel dat AHK redelijk complex is om zelf je eigen scripts te maken, dus als je daar tegen op ziet, zoek je best gewoon kant-en-klare scripts van andere pokeraars.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

op 2p2 staat een forum vol. Gebruik zelf tableoptimizer nu en dan vervult veel van die functies (behalve autoreggen maar cba dat)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

ik gebruik dat sit in gedoe en auto reg (soms) en table counter omdat ik nu stacked speel zijn die table counter en auto sit in wel belangrijk

Beantwoorden
Citeren

Ik ben zelf op zoek naar een AHK script dat ik kan gebruiken op Unibet. Gewoon al het kunnen gebruiken van Hot Keys zou al een gigantische hulp zijn.

Heeft iemand reeds zo een script gevonden voor unibet? Voor Stars ea vind ik er namelijk een heleboel.

Thanks!

Beantwoorden
Citeren
seesmeel

Hoi allemaal,

Toevallig wilde ik zojuist een topic aanmaken met de vraag over wie ahk scripts gebruikt, toen ik zag dat er al een topic gestart was.

Ook ik ben dus op zoek naar een handig ahk script (voor PS of FT), maar ben er tot dusver nog niet in geslaagd een recente goede versie te vinden. Wie kan helpen?

DoronnekeRNMD, je zegt dat je er voor Stars al heel veel hebt gevonden. Zou ik mogen vragen welke jij allemaal gevonden hebt en ook WAAR je deze gevonden hebt?

Thnks!

Beantwoorden
Citeren
pmania

Je hebt op www.pokersoftware.com een sectie AHK staat niet veel tussen maar zie wel een ding PSMATE staat bij dat het $2.9 donatie kost na een 15 dagen trial. Anders kun je heel de software sectie van twoplustwo doorspitten, maar vraag me af of daar veel te vinden valt, misschien is google dan een betere optie.
Maar PSMATE is misschien wel wat je zoekt, zie hier een screenshot ervan:

Zit de video zelf ook even te kijken je kan dus ook mouse table cyclen, wie doet dit allemaal en dan rechtermuisknop folden om te 24 tafelen ? Het is wel een beetje oud 2011 maar toen moest het 6 1/2 euro kosten ofzo en nu dus minder dus zal nog vast wel geupdate worden.

Beantwoorden
Citeren
pmania

Topic dood ?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Opzondag grind ik vooral. Straks eens kijken want moet dadelijk werken

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

Ik gebruik een AHK-script voor het importeren van handen (Zoom) in Hem1.
Script lijkt veel op, om handen uit toenooien als cashgame handen in te laden.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door doronnekeRNMD
Ik ben zelf op zoek naar een AHK script dat ik kan gebruiken op Unibet. Gewoon al het kunnen gebruiken van Hot Keys zou al een gigantische hulp zijn.

Heeft iemand reeds zo een script gevonden voor unibet? Voor Stars ea vind ik er namelijk een heleboel.

Thanks!

Dat bestaat normaal gezien wel op twoplustwo ergens in hun softwaresectie :)

Beantwoorden
Citeren