Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey Diikoeneke,
Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door Flash player die hiervoor gebruikt wordt. Weet je toevallig welke versie daarvan je hebt?
Ik zou ook een kijkje nemen bij de Equilab. Dit is meer een tool waarmee je kunt spelen en een goed idee kunt krijgen van hoe goed jouw hand het doet tegen bepaalde handen van je tegenstander. Maar op zich is dat ook alweer wat lastiger, want om het zinvol te doen, moet je dan ook de handrange van je tegenstander beter kunnen inschatten.
Ik zou beginnen met deze 2 programma's te downloaden omdat je hiermee gratis kunt beginnen zonder dat je direct een licentie hoeft te kopen.
Wat ik je vooral zou aanraden is om actief te worden op het SnG-discussie en handbeoordelings forum. Ga gewoon bij handen van andere leden posten wat jij denk dat goed is, en vergelijk dat dan daarna met de beoordelingen om te kijken of het overeenkomt of niet.
Uiteraard is het ook zeker goed om je eigen handen te posten en zo met anderen daarover te praten. Nooit bang zijn om gewoon je vragen te stellen! ♠_cool:
Het handbeoordelingsforum vind je hier: https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1577
Equilab had ik al gedownload, maar dat is ook allemaal vooral voor na het pokeren, ik wil graag redelijk snel kunnen zien wat mijn kansen enzo zijn.
FlashPlayer heb ik als het goed is nieuwste versie maar zal nog wel even kijken, edit mijn post zo wel.
@Edit; FlashPlayer is het probleem niet, denk dat als je de applicatie kan maximaliseren dat dan het probleem gewoon opgelost is.
@Edit2 Ik zie nu dat Pokerstars en Full Tilt het nu verbieden om real time advice te krijgen, dus eigenlijk is het slimmer om die niet te gebruiken?