Skip to forum
Database Everest

Meldingen
Alles wissen

Database Everest

13 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
657 Bekeken

Ik heb net pokertracker4 geïnstalleerd en ik vroeg me af of het mogelijk is om al gespeelde handen te importeren?
Ik had tot nu toe het vakje: 'gespeelde handen lokaal opslaan' niet aangevinkt (in de everst poker client). Is er op één of andere manier toch een mogelijkheid om die handen toch nog in PT4 te krijgen?
Het zijn toch zo'n 10k handen, dus zou leuk zijn om daar stats van te hebben _cool: Anders moet ik weer 10k handen wachten om een iets of wat deftig sample te hebben _cry:

Beantwoorden
Citeren
12 replies
ViperPP

Als je in de Everest client niet aangeduid had dat gespeelde handen lokaal moeten opgeslagen worden, dan zal de enige manier zijn om het bij Everest zelf te vragen.
Ik ken Everest niet, dus check eens in de client of er ergens Request Hand History of zoiets bestaat. Of contacteer anders eens Support. Ik weet dat PokerStars dit in elk geval wel kan, maar ja, PokerStars is dan ook niet voor niets de absolute marktleider.

Beantwoorden
Citeren

Heb net via de livechat support contact gehad en blijkbaar is het mogelijk om dit via mail aan te vragen. Heb nu dan maar is gemailed en laten we hopen dat het lukt :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Rafke01

als je de handen per e-mail krijgt kan je ze automatisch importeren in pokertracker 4

comfigure->site&import options->e-mail configuration

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Rafke01
als je de handen per e-mail krijgt kan je ze automatisch importeren in pokertracker 4

comfigure->site&import options->e-mail configuration

Dat hangt nog maar zeer af van het formaat van de mails. Zeker als support ze manueel moet opsturen is het helemaal niet zeker dat je ze zo kan importeren. Ik kan me bvb goed inbeelden dat ze je gewoon 1 zip-file sturen en je die dus zelf moet gaan uitpakken op je lokale disk en dan import doen uit een directory.

Beantwoorden
Citeren

Als het niet lukt, zal ik hier nog wel even vragen wat ik juist moet doen.
Ben nu nog vrij noob in al die pokertracker shizzle, maar dat komt wel goed :D

Beantwoorden
Citeren

De support heeft de handen in bijlage als een . docx bestand gestuurd. Weet iemand of ik hier iets mee kan doen?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Huh? docx is Word formaat. Al eens proberen te openen, want duizenden handen in Word duwen lijkt me toch wel vreemd... In het beste geval is het totaal ongeformatteerd en kan je het dus dan wegschrijven als een txt-file die je dan hopelijk wel kan importeren.

Beantwoorden
Citeren

2000 Pagina's op deze manier :facepalm: :facepalm:

GAME #4651587636: Holdem .02/.04 - 2013-03-18 18:19:32
Table Boven (Beginner)
Server poker2.ipoker.com

Seat 1: Mariartinn ($4.54 in chips) c 5031258
Seat 3: Reef1441 ($1.60 in chips)
Seat 4: ZoOOo4 ($4.00 in chips)
Seat 5: Nilllze ($5.00 in chips)
Seat 6: NexsiII ($7.65 in chips)
Seat 8: galsonix90 ($5.38 in chips)
Seat 9: Lekihaibane ($1.94 in chips)
Seat 10: garikbykan0 ($1.04 in chips)

ZoOOo4: SB $0.02
Nilllze: BB $0.04
HOLE CARDS
Dealt to Nilllze [D10 HK]
NexsiII: Fold
galsonix90: Fold
Lekihaibane: Raise to $0.16
garikbykan0: Fold
Mariartinn: Fold
Reef1441: Fold
ZoOOo4: Fold
Nilllze: Fold
FLOP [ ]
TURN [ ]
RIVER []
SUMMARY
Total pot $0.22 Rake $0.00
Lekihaibane: wins $0.22

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ok, inderdaad een facepalm dat ze dit als Word doorsturen. Het goede nieuws is dat dit er toch wel uitziet als wat je nodig hebt. Doe in Word dus gewoon Save As, en kies dan Save As Type 'Plain Text (*.txt)'. In PT4 doe je dan Get Hands From Disk en wijs naar die file.

Beantwoorden
Citeren

Bedankt voor de hulp, maar krijg in PT altijd volgende foutmelding: Warning: iPoker: Unrecognized game type: Holdem .02/.04 (Line #1)
Dit is niet alleen met line #1, maar met alles.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Mja, daar begint de miserie al :(.
Ik zou zeggen, speel eens een paar handen en bekijk dan eens hoe de layout van die handen eruit ziet.

Mocht het verschil klein zijn, kan dat wel gemakkelijk opgelost worden via wat search&replace scripting. Kan daar eventueel wel bij helpen.

Beantwoorden
Citeren

Bedoel je zoiets?

GAME #4751062058: Texas Hold'em NL $0.02/$0.04 2013-04-22 01:21:08
Table "TURBO" Taupe
Seat 1: EdesYksiPotti ($2.50 in chips)
Seat 2: TOMVEIL ($5.00 in chips)
Seat 3: Titblr ($24.82 in chips)
Seat 4: Nilllze ($5.00 in chips)
Seat 5: Lantis1205 ($11.70 in chips)
Seat 6: Hatschey ($5.00 in chips)
Seat 8: Dujemix ($7.59 in chips)
Seat 9: Campbell008 ($4.60 in chips)
Seat 10: carb1959 ($4.92 in chips) DEALER
EdesYksiPotti: Post SB $0.02
TOMVEIL: Post BB $0.04
HOLE CARDS
Dealt to Nilllze [D9 HQ]
Titblr: Fold
Nilllze: Fold
Lantis1205: Fold
Hatschey: Fold
Dujemix: Fold
Campbell008: Fold
carb1959: Fold
EdesYksiPotti: Fold
SUMMARY
Total pot $0.06 Rake $0.00
TOMVEIL: wins $0.06

Dit is het resultaat als je in PT een hand bekijkt en dan copy raw hand history klikt.
Ik zie een klein verschil in de eerste lijn, mss dat het hieraan ligt ?(

Beantwoorden
Citeren