even een snel vraagje voor de duidelijkheid,

Dit geeft aan dat ik nu een klein verliesje loop door simpele pech (omdat het wel ev is blijkbaar) of slecht gespeeld?
haha
even een snel vraagje voor de duidelijkheid,

Dit geeft aan dat ik nu een klein verliesje loop door simpele pech (omdat het wel ev is blijkbaar) of slecht gespeeld?
haha
De variance is behoorlijk hoog in een superturbo en 6 games van een bepaalde variant zegt niet heel veel
Lastig in te schatten, maar je moet de push/fold strategie goed beheersen om hier profitabel te kunnen spelen. Voor een beginner lijkt me dit niet het beste om met superturbo's te gaan beginnen, maar als dit je het beste ligt ben ik de laatste die je tegenhoudt
Pas op een groot sample kan je iets zeggen over ev enzo, afhankelijk van de varriant die je speelt. Bij een normale sng heb je een kleiner sample nodig dan bij een turbo, bij een turbo weer kleiner dan super turbo etc. Super turbo zal wel het zelfde zijn als hyper turbo? In dat geval heb je echt een flink dik sample nodig. Exact zou ik het niet weten, ik speel geen sng's, maar denk toch duizenden als dan niet 10duizenden.
Hyperturbo's zijn sterk af te raden aan beginners. Zoals hierboven al gezegd moet je vooral push/fold goed onder de knie hebben.
Het grootste probleem is echter de variance. Als winnende speler is het perfect mogelijk om een paar 1000 (jawel, duizend) games slecht te runnen en dus een behoorlijk verlies op te tekenen. Als je bvb na 1000 games van $1 op een verlies van $200 staat, is het perfect mogelijk dat je gewoon slecht runde, maar het is even goed mogelijk dat je gewoon het spel niet beat en je dus een verlieslatende speler bent.