Skip to forum
first in stats hm2?

Meldingen
Alles wissen

first in stats hm2?

9 Berichten
3 Gebruikers
1 Reactions
665 Bekeken
Vosjeeee

hallo allemaal,

Ik ben bezig om een goede hud te maken met mijn HM2 alleen zoek ik de stats FIRST IN op elke positie.dit kan mij een goed beeld geven hoeveel iemand open in een bepaalde positie.

ik heb in een video gezien hoe iemand deze stat in zijn hud had gezet alleen was dat in HM1.

ik kan wel Open minraise in alle positie's alleen weet ik niet of dit hetzelfde is?

kunnen jullie mij verder helpen?

Beantwoorden
Citeren
8 replies
Moderator
SDK1987

Dat is niet helemaal hetzelfde, want ik ga er niet vanuit dat de betreffende speler altijd min raised als hij open raised. Ik gebruik zelf altijd de standaard pop-up voor deze stats. Aangezien je al een behoorlijke sample op iemand moet hebben wil je er wat aan hebben en ik wil geen hud met een heleboel stats als ik aan het multi tafelen ben. Deze pop-up kun je vinden als je op je VPIP en PFR stats in je Hud klikt. Heb zelf vandaag zelf even ruzie met met mijn HM2 software. Dus zal morgen er op terug komen welke stats je per positie moet gebruiken mocht je de pop-up niet voldoende vinden.

Beantwoorden
Citeren
Vosjeeee

OK sdk.

Ik had al zo vermoeden maar wist het niet zeker.Maar ik zag wel RFI tussen staan maar dat is alleen maar voor EP/MP?

ik zal je met rust laten en hoor je morgen wel voor verder uitleg.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

RFI (Raise first in) in voor alle posities in totaal, zolang je de eerste bent die raised wordt deze stat gebruikt.
De rest komt morgen als mijn HM2 weer goed werkt :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb even bij 'Hud Options' gekeken onder de tab 'Hud designer'. Daar kun je rechts alle stats vinden. Als je onder VPIP en PFR kijkt kun je van elke positie de stat vinden. Dat geld voor de RFI/steal stats ook dat je het per positie kunt vinden. Al word je Hud wel heel groot als je al deze pre-flop stats in de Hud zou plaatsen. Aangezien je ook Post-flop stats zou willen hebben neem ik aan, zoals de Cbet stats.

Beantwoorden
Citeren
Vosjeeee

ik wil de volgende stats in mij hud:

tot limp
hands
vpip
pfr
3bet
Cbet
RFI
Fold to steal

deze stats zou ik graag in mijn HUD hebben staan omdat ik denk dat ik hier best veel aan kan hebben,vooral RFI.of zijn dit teveel stats??

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Ik speel zelf cash, maar RFI staat ook in mijn Hud. Vind het zelf wel een handige stat iig. Verder heb je niet zoveel in je hud staan wat mij betreft.

Zou zelf limp er niet zo snel inzetten, dat blijkt al uit het gap tussen Vpip/ Pfr. Als dat gap groot is is de speler zwak omdat hij veel limpt of callt.

Bij 3bet is het ook wel handig om fold2 3bet te hebben. Dan weet je of en met welke range je kunt 3betten. Zelf vind ik Cbet niet zo belangrijk omdat dat ook van andere zaken afhangt ( hoeveel man zit er in een pot bijv ) en het zegt niet heel veel imo.

Fold 2 Steal heb je veel meer aan. Daar kun je ook nog re steal tegenover zetten. Mss is het ook nog handig om te weten hoe agressief iemand is en hoe vaak iemand op de showdown eindigt. Bijv als iemand de flop ziet.

Het is maar net wat je zelf belangrijk vindt eigenlijk. Het kan je ook helpen om te kijken naar de verbanden tussen cijfers. Als je er regelmatig naar kijkt word je er vanzelf steeds beter in.

Beantwoorden
Citeren
Vosjeeee

ja ik ben ook nog een beetje aan het stoeien en bedenken welke stats ik nou eigenlijk nou echt nodig zal hebben aan de tafel.ik had deze stats ook afgekeken van een video online en leek me zelf ook wel handig om deze te gebruiken.Maar zoals je aangeef als iemand pfr heel laag is dan kan je er wel vanuit gaan dat villian veel limp.

maar ook deze informatie zal ik meenemen en zal alles eens opschrijven en dan ook mijn hud samenstellen en moet wel overzichtelijk blijven en niet te druk.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat van die PFR is natuurlijk alleen waar als de VPIP wel hoog is, want als VPIP en PFR onder de 10 is dan limpt hij weinig natuurlijk. Ik zou zelf gewoon die stats gebruiken die je hebt aangegeven bij de post vanmiddag, zolang het wel de totale stats zijn. Per positie kan het al behoorlijk drukke Hud worden.

Beantwoorden
Citeren