Skip to forum
Functioneren SideKi...

Meldingen
Alles wissen

Functioneren SideKick

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
548 Bekeken
JFMcCain

Beste,

Eergisteren heb ik van jullie site de gratis download van SideKick op mijn computer gezet. De SideKick start nu automatisch op en ik ben ook met de correcte spelersnaam ingelogd, even van uitgaande dat het dezelfde naam is als waarmee ik bij pokerstrategy.com geregistreerd sta.

Jammer genoeg heeft de SideKick de afgelopen dagen niks bijgehouden van de sessies die ik gespeeld heb op Fult Tilt Poker. Werkt de SideKick ook voor accounts die voor black friday bij jullie geregistreerd zijn? Of moet je je na die tijd bij een pokersite hebben aangemeld?

Ik hoop dat iemand van jullie mij verder op weg kan helpen, want de SideKick lijkt mij een enorm handig programma om mijn spel beter te analyseren.

MvG JFMcCain

Beantwoorden
Citeren
3 replies
Moderator
SDK1987

Het maakt niet uit wanneer je account geregistreerd hebt en of je tracked bent of niet, want Sidekick zou het bij FTP gewoon moeten doen als je de handgeschiedenis in het Engels hebt opgeslagen. Mocht je handgeschiedenis al in het Engels opgeslagen hebben zou ik niet zo gauw weten waar het probleem aan ligt.

Verder heb ik deze thread naar de software en pokertools sectie verplaatst, omdat het daar beter past.

Beantwoorden
Citeren
JFMcCain

De SideKick werkt nu inmiddels. Handgeschiedenis stond inderdaad nog op Nederlands :f_drink:

Hoe kan ik nu het meest overzichtelijk met deze SideKIck een hand posten op het forum? Ik wil graag wat discussie handen posten om zo bepaalde spelsituatie te verbeteren :f_biggrin:

En houdt de SideKick ook een grafiek bij van de WinRate? Of dat niet?

MvG JFMcCain

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb even de productpagina bekeken, omdat ik momenteel geen handen in mijn Sidekick heb staan om het uit te proberen. Je kunt bij de 'Mijn handen' een BB code vinden om zo je hand te kopiëren en dan kun je als het goed is met de CTRL+V de hand op de jouw gewenste locatie plaatsen en dan in een post doen. Ben benieuwd of je dat lukt.

Beantwoorden
Citeren