Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

GG Poker

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
4,308 Weergaven
Bierpokkel

Sinds we niet meer op de bekende sites mogen spelen ben ik gedwongen op GG poker te spelen. Accountje aangemaakt, geld gestort en vanmiddag de eerste tafel geopend om alles te testen. Nu heb ik steeds het probleem dat mijn tafels bevriezen/laggen/compleet vastlopen. Voorheen kon ik Stars.EU, Stars.ES en Partypoker heel simpel 15tablen en nu loopt alles bij 1 tafel vast. Iemand enig idee hoe dit komt? Op mijn laptop zelf gaat het nog enigsinds, maar zodra ik mijn externe monitor van 32inch koppel via HDMI is het helemaal drama

Apparaatnaam LAPTOP-TD2CPFC5
Processor Intel(R) Core(TM) i7-1065G7 CPU @ 1.30GHz 1.50 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 16,0 GB (15,8 GB beschikbaar)
Apparaat-id FD35E61F-9F1C-47CA-9EEA-C1B2A4F15789
Product-id 00325-96728-35447-AAOEM
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm

Beantwoorden
Citeren
12 reacties
Supermoderator
Zeezout

Sorry, kan je niet helpen want ik heb echt geen idee. Sinds de pokerlockdown niet meer gespeeld :(

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

https://help.ggpoker.com/article/2640-ggpoker-device-specifications-requirements-and-play-suggestions-windows

Geen idee wat er fout gaat... volgens mij voldoe je aan de genoemde specs.
Bij mij gaat het wel vlekkeloos, ook met een externe monitor (VGA kabel zooi werkt zelfs).

Keertje de-installeren wellicht?

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

Oorspronkelijk gepost door najtreg12https://help.ggpoker.com/article/2640-ggpoker-device-specifications-requirements-and-play-suggestions-windows

Geen idee wat er fout gaat... volgens mij voldoe je aan de genoemde specs.
Bij mij gaat het wel vlekkeloos, ook met een externe monitor (VGA kabel zooi werkt zelfs).

Keertje de-installeren wellicht?

Heb al opnieuw geïnstalleerd.

in de link staat 2 FHD monitors. Ik speel met een 2560 x 1440(quad) resolutie en heb mijn HZ zo staan dat mijn HDMI kabel het net aan kan.
Laptop heeft geen HDMI 2.0 of beter waardoor deze dus geen betere resolutie ondersteund.

edit: Ik denk dat mijn laptop al die animaties van GG poker niet kan trekken op een 32inch scherm met een resolutie van 2440/1440
Heb vanavond 4 tafels open gehad en allemaal tiled. Als er dan 1 of 2 bevroren, moest ik op cascade klikken en daarna weer tiled waarna alle 4 weer actief waren. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

Resolutie op mijn monitor omlaag zetten?
Aantal HZ naar beneden zetten van 75 naar 60?
Iets anders?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Spelen met resoluties en snelheid kan uiteraard verschil maken. Of mss. een virusscanner die dwars ligt?

Beantwoorden
Citeren
najtreg12

Ik heb helaas geen idee wat je exact moet doen, behalve wat uitproberen inderdaad.

Volgens mij kan je de animaties in GG poker in ieder geval niet minimaliseren in instellingen oid.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

Thank you for contacting GGPoker Support.

Your processor of 1.30 GHz falls below our minimum requirement of 3.0 GHz

Due to this, you are experiencing these issues I'm afraid.

The latest required minimum system requirements can be viewed at the bottom of our download page: https://en.ggpoker.com/download

We would recommend you to change your device so these issues do not persist.

Kind Regards,

Mina
GGPoker Support

Bizar dat een laptop van €800 + die nog geen jaar oud is, niet voldoende is om een simpel poker spelletje te spelen.
Op een 32inch scherm kan ik nog begrijpen, maar dat er zelfs lag optreedt op enkel mijn laptop is onbegrijpelijk.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Lijkt mij beetje onzin, die reactie van hun. Dan valt 80% van alle spelers af, denk ik.

Het is nu ook weer geen real life personal simulator of zo. Denk dat iemand van support naar huis wilde of zo ...

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Kan natuurlijk ook zijn dat eerst elke hand die je speelt moet worden goedgekeurd door de minister??? :D

Beantwoorden
Citeren
alcoatjez

Ik heb een redelijk snelle laptop en heel soms lagged het ook iets bij mij bij 4 tafels, maar dat is echt minimaal.
Het is inderdaad jammer dat je animaties niet kan uitzetten in GG.

Niet vervelend bedoeld, maar is 1.30 GHz niet heel erg weinig? Volgens mij gebruiken veel programma's meerdere processor cores, maar misschien doet GG dat slechter en heeft het gewoon rauwe GHz power nodig?

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

Oorspronkelijk gepost door alcoatjez
Ik heb een redelijk snelle laptop en heel soms lagged het ook iets bij mij bij 4 tafels, maar dat is echt minimaal.
Het is inderdaad jammer dat je animaties niet kan uitzetten in GG.

Niet vervelend bedoeld, maar is 1.30 GHz niet heel erg weinig? Volgens mij gebruiken veel programma's meerdere processor cores, maar misschien doet GG dat slechter en heeft het gewoon rauwe GHz power nodig?

Ja ik dacht ook dat ik een snelle laptop had, maar was echt drama en ik moet er toch mijn boterham mee verdienen in de winter.
Basiskloksnelheid is 1.30ghz en de turbo klokt 3.9ghz. Echter heb ik gehoord dat laptops het helemaal niet zo lang volhouden kwa turbo klokken, dus vandaar de lag. Heb inmiddels een gaming desktop gekocht die aardig in de aanbieding was. Morgen maar eens een kleine grind neer zetten.

Beantwoorden
Citeren
Knien12

Bij mij loopt het als een zonnetje. De animaties en de smilies zijn inderdaad irritant, maar snel naar de volgende tafel, zodat ik ze niet zie.
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10510U CPU @ 1.80GHz, 2304 Mhz, 4 Core(s), 8 Logical Processor(s)

En wat me wel bevalt van GGPoker is dat ze hulpprogramma's weren en dan wel basic stats bijhouden. Het speelveld wordt zo wel eerlijker, wat me prima bevalt.

Komt er op neer dat mijn return na een aantal jaren op dit moment wel succesvol is. Ga de honeymoon wel volmaken t/m 25 dagen.
Jammer voor pokerstrategy dat de aanmelding niet via hen kon.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

Oorspronkelijk gepost door Knien12
Bij mij loopt het als een zonnetje. De animaties en de smilies zijn inderdaad irritant, maar snel naar de volgende tafel, zodat ik ze niet zie.
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10510U CPU @ 1.80GHz, 2304 Mhz, 4 Core(s), 8 Logical Processor(s)

En wat me wel bevalt van GGPoker is dat ze hulpprogramma's weren en dan wel basic stats bijhouden. Het speelveld wordt zo wel eerlijker, wat me prima bevalt.

Komt er op neer dat mijn return na een aantal jaren op dit moment wel succesvol is. Ga de honeymoon wel volmaken t/m 25 dagen.
Jammer voor pokerstrategy dat de aanmelding niet via hen kon.

Draait bij mij nu ook goed sinds ik nieuwe gaming desktop heb gekocht. Kan prima 12tafels kwijt op mijn 32inch monitor en niks geen problemen.
Vooral het ochtend schema is heerlijk soft.

Beantwoorden
Citeren