Ga naar het forum
Gratis tracker tool...

Meldingen
Alles wissen

Gratis tracker tools

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,203 Weergaven

Hallo allemaal,
Ben sinds een week begonnen met pokeren en het leek me handig om mijn hands te gaan tracken. Heb windows 8 en SideKick start bij mij niet. Ben op dit moment nog niet van plan om een van de betere trackers voor 30 dagen te gebruiken om daarna weer te wisselen. Weten jullie goede gratis trackers die ik wat langer kan gebruiken? Ik speel op pokerstars. Alvast bedankt!

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
ssacr

Hoi,

Je zou kunnen kijken naar FreePokerDataBase, dat is een gratis hud. Weet alleen niet of dat makkelijk aan de praat te krijgen is, staat me bij dat dit lastig kan zijn.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren

Ziet er lastig uit ja denk niet dat ik die lopend krijg

Beantwoorden
Citeren
Borr

Ik heb zelf nog wel eens wat ontwikkeld voor fpdb (hand history parser voor 888). Is inderdaad even puzzelen om dat aan de praat te krijgen. Als je de juiste pagina hebt gevonden en enige technische handigheid bezit kan je het aan de praat krijgen. Het is echter niet triviaal.

Wil je een makkelijke HUD, koop dan pokertracker of holdemmanager.
Wil je het geld niet uitgeven, probeer fpdb of hudless.

Off topic, maar wel de moeite waard:
Wat ik een supertool vindt (en gratis op de microstakes) is TableDroid. Daarmee kan je hotkeys definieren, zodat je niet de hele tijd met een muis hoeft te mikken en klikken. Scheelt mij heel veel aandacht die ik nu op de tafels kan richten.

Beantwoorden
Citeren