Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

Grind setup

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
890 Bekeken
drdavy

Ik ben van plan om met zelf een decent grind kamer te gunnen. Alleen kan ik nog wat tips gebruiken.

Bureau stoel- Zit atm op een ikea stoeltje en ben wel toe aan wat beters, iemand tips voor een top bureastoel. Wil hier ongeveer rond de 1000 euro aan besteden.

Monitor- Heb 2 ideen in mijn hoofd of 3x full hd schermen of 2x Dell Ultrasharp U2713HM 2560x1440. Is het moeilijk voor een computernoob om iets te maken waar je 3 schermen op aan kan sluiten en wat moet je er voor kopen? En als ik toch voor de 2 schermen ga. Kan ik de 2560x1440 gewoon aansluiten op een videokaart met een hd gaatje of moet ik daar iets speciaals voor halen.

Computer- Als ik mijn monitoren niet op mijn 4 jaar oude computer kan monteeren. Waar moet ik op letten als ik een snelle computer wil. En wat voor video kaart heb ik nodig voor 2560x1440 monitoren.

Beantwoorden
Citeren
4 replies
Moderator
SDK1987

Een bureaustoel van rond de 1.000 euro zou ik niet weten.
Denk dat je maximaal 200 euro kwijt bent aan een goede bureaustoel. Op beslist.nl staan genoeg verschillende bureaustoelen. Dus keus genoeg.

Heb zelf ook weinig verstand van verschillende monitoren en computers. Dus laat ik dat open.

Beantwoorden
Citeren
chaserr

Herman miller

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door chaserr
Herman miller

schijnt idd de nuts te zijn

Beantwoorden
Citeren
drdavy

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Een bureaustoel van rond de 1.000 euro zou ik niet weten.
Denk dat je maximaal 200 euro kwijt bent aan een goede bureaustoel. Op beslist.nl staan genoeg verschillende bureaustoelen. Dus keus genoeg.

Heb zelf ook weinig verstand van verschillende monitoren en computers. Dus laat ik dat open.

Ik zit nu op een ikea bureau stoel van ongveer die prijs. Maar als je +20uur in week op een stoel zit kan je beter het best kopen ivm met rug enzo.

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door chaserr
Herman miller

schijnt idd de nuts te zijn

Zie er goed uit. Zal binnenkort even zo een dealer opzoeken. Was gelukkig een hier in de buurt is dus dat komt mooi uit.

Beantwoorden
Citeren