Ga naar het forum
HEM2 database verpl...

Meldingen
Alles wissen

HEM2 database verplaatsen

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
946 Weergaven
Frietje1986

Wil na lange pauze weer gaan pokeren. Heb 250 GB SSD in m'n laptop gezet en daar C: van gemaakt. Mijn oude HDD doet nu dienst als D: schijf.

Ik wil mijn handhistories dus naar C: zetten. Ik ben totaal geen wonderkind met computers en van de HEM2 faq's snap ik geen drol. Veel te moeilijk allemaal. Kan ik niet gewoon een map knippen en plakken en daaruit opnieuw importeren? Ik kan namelijk niet meer in de 'oude' HEM2 komen om een back up te maken. _cry:

Tevens zit er een soort blauw/geel ridderschildje op het icoon van HEM2 in de taakbalk. Die gaat niet weg en telkens als ik HEM2 opnieuw opstart moet ie opnieuw installeren. holdemmanager.exe staat nochtans ingesteld op 'als administator uitvoeren'

Heel veel kudo's als iemand me kan helpen hiermee. Thanks!

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
lorenzoa

Je handen worden normaal gezien ergens in een back-up folder geplaatst na het importeren.

Kijk es even of je op je oude schijf ergens een map HMARCHIVE vindt

Normaal staat deze in de rootdirectory dus in jouw geval zal de map waarschijnlijk d:\HMARCHIVE zijn.

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986

Ik heb HM2archive gevonden ja. Staat voor ca. 800 MB aan histories in. Is dat ongeveer 600k handen?

En kan ik deze map gewoon knippen/plakken en doet ie het dan vanzelf?

Tevens krijg ik telkens bij het opstarten ongeveer de volgende melding "Pokerstars is not saving handhistories, would you like HEM2 to change the settings in Pokerstars." ... Ik blijf op 'yes' drukken, maar er gebeurt niet veel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Zal me niks verbazen dat 800 MB ongeveer 600k handen zullen zijn.
Ik raad je aan om de handen te importeren via 'Hand Importing'.
Dat zal het makkelijkste zijn als je een hele folder gaat importen.
Aangezien knippen/plakken volgens mij niet gaat werken.

Verder raad ik je aan om te controleren of je handgeschiedenis in het Engels opslaat in PokerStars client. Mocht dat kloppen is het verstandig om te controleren of de folder dat in 'Site Setup' (HM2 client) staat aangegeven overeenkomt waar je handen wordt opgeslagen.

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986

Het werkt! Ik heb mijn oude map HM2Archive van de HDD naar de SSD gekopieerd en anders genoemd. Daaruit vervolgens geimporteerd. Alles werkt goed nu. Thanks voor de hulp

Beantwoorden
Citeren