Skip to forum
HM manager aankoop

Meldingen
Alles wissen

HM manager aankoop

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
392 Bekeken
SWScuracao

Hello mensen,
ik zou erg graag HM2 willen kopen, maar ben niet superbereid om de volledige prijs hiervoor te betalen... hollandsch als ik ben :f_biggrin:
vroeg me af of er ook mogelijkheden zijn om dit wat goedkoper te scoren, heb hier namelijk wel geruchten over gehoord-
thnx alvast :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
7 replies
Sailer85

natuurlijk is dat mogelijk, maar €40,- is toch niet zoveel?
Waarom niet gewoon van je poker winsten betalen, duurt het 1-2 dagen langer voor je kunt up-moven...
HM betaalt zich vanzelf terug.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

Neem de small stakes versie.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Zoals hierboven al gesteld kost de Small Stakes versie $59.99 of een dikke €40. Als je dat al teveel vindt, zoek dan een hobby die totaal gratis is (je zal lang mogen zoeken).

Hier meer info over HM2: http://nl.pokerstrategy.com/software/12/

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao

Tuurlijk is het die 40euro dik waard, heb al 240 winst uit de trailversion gehaald, maar vrienden van mij namen gewoon elkaars sleutel over voor 50%v/d prijs. Ik weet niet of dit nog steeds kan- of dat er een andere manier is.
Anders is het toch even 80 euro weg, kan ik beter mee pokeren :f_biggrin:

btw- ook behoorlijk irri dat het alleen via VISA/creditcard kan.. iDeal is nog steeds niet te doen neem ik aan? _frown:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Elkaars key gebruiken is expliciet verboden (zelfs al krijg je 2 keys en heb je er maar 1 nodig).
En neen, het is 40 euro en geen 80 euro. En als winnende speler (hopelijk nog wat meer winnend met HM2) ben je die 80 euro niet eens kwijt dus die opmerking gaat ook al niet op.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door SWScuracao
Tuurlijk is het die 40euro dik waard, heb al 240 winst uit de trailversion gehaald, maar vrienden van mij namen gewoon elkaars sleutel over voor 50%v/d prijs. Ik weet niet of dit nog steeds kan- of dat er een andere manier is.
Anders is het toch even 80 euro weg, kan ik beter mee pokeren :f_biggrin:

btw- ook behoorlijk irri dat het alleen via VISA/creditcard kan.. iDeal is nog steeds niet te doen neem ik aan? _frown:

Ik heb de smallstakes versie gekocht via moneybookers en ik had toen nog geen account daar en kon zo toch via iDeal betalen.

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao

Thnx! werkt indd :D ik ga weer grinden :f_grin:
heb tochmaar besloten om hem volledig te kopen, heb ik er iig ook nooit gedoe mee- maarbedankt iedereen!

Beantwoorden
Citeren