Ga naar het forum
HM2 + Notecaddy?

Meldingen
Alles wissen

HM2 + Notecaddy?

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
499 Weergaven
jeroengr

Ik gebruik nu alleen HM2 zonder extras.
Wat is jullie ervaring met notecaddy koppelen aan hm2.
Het lijkt mij dat je snel een overzichtelijk overzicht krijgt van een speler klopt dit ?
Wat zijn jullie ervaringen met Notecaddy ?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Moderator
SDK1987

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het zou me niks verbazen dat je NoteCaddy binnenkort niet meer mag gebruiken als de PokerStars client open staat als ik het Engelse artikel PokerStars confirms changes to third-party software rules goed lees. Dus is het wel verstandig om daar rekening mee te houden.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Wow, had dat artikel gemist. Ik gebruik zelf NoteCaddy wel niet, maar dat nieuws lijkt me wel een indicatie richting long term verbieden van HUDs en dergelijke. Laat ons hopen dat het nooit zover komt...

Beantwoorden
Citeren
jeroengr

hoe willen zei controleren dat mensen dat gebruiken staat toch op de pc van de gebruiker kunnen ze toch nooit controleren. waar maken ze zich druk om, ze snijden zich zelf op deze manier toch alleen maar in de vingers. ik denk dat ze een hoop klanten verliezen, die naar een ander poker platform gaan.

Beantwoorden
Citeren

Ik zat er ook al over na te denken.
Wat ik kan bedenken is dat je geen handgeschiedenis meer hebt offline.
En dat je het online kan inzien maar geen export of download kan maken.

Anders kan je altijd een schilletje over je scherm maken natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door jeroengr
hoe willen zei controleren dat mensen dat gebruiken staat toch op de pc van de gebruiker kunnen ze toch nooit controleren.