Ga naar het forum
HM2 + Notecaddy?

Meldingen
Alles wissen

HM2 + Notecaddy?

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
499 Weergaven
jeroengr

Ik gebruik nu alleen HM2 zonder extras.
Wat is jullie ervaring met notecaddy koppelen aan hm2.
Het lijkt mij dat je snel een overzichtelijk overzicht krijgt van een speler klopt dit ?
Wat zijn jullie ervaringen met Notecaddy ?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Moderator
SDK1987

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het zou me niks verbazen dat je NoteCaddy binnenkort niet meer mag gebruiken als de PokerStars client open staat als ik het Engelse artikel PokerStars confirms changes to third-party software rules goed lees. Dus is het wel verstandig om daar rekening mee te houden.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Wow, had dat artikel gemist. Ik gebruik zelf NoteCaddy wel niet, maar dat nieuws lijkt me wel een indicatie richting long term verbieden van HUDs en dergelijke. Laat ons hopen dat het nooit zover komt...

Beantwoorden
Citeren
jeroengr

hoe willen zei controleren dat mensen dat gebruiken staat toch op de pc van de gebruiker kunnen ze toch nooit controleren. waar maken ze zich druk om, ze snijden zich zelf op deze manier toch alleen maar in de vingers. ik denk dat ze een hoop klanten verliezen, die naar een ander poker platform gaan.

Beantwoorden
Citeren

Ik zat er ook al over na te denken.
Wat ik kan bedenken is dat je geen handgeschiedenis meer hebt offline.
En dat je het online kan inzien maar geen export of download kan maken.

Anders kan je altijd een schilletje over je scherm maken natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door jeroengr
hoe willen zei controleren dat mensen dat gebruiken staat toch op de pc van de gebruiker kunnen ze toch nooit controleren.

Dat is heel gemakkelijk te controleren, en doen ze dus ook. De PokerStars client kan perfect checken welke andere software er draait, en dit tegelijk gaan melden aan server kant. Het omgekeerde gebeurt overigens ook: sommige legale pakketten bevatten features die op veel sites niet mogen gebruikt worden tijdens het spelen. Zo'n pakket zal dan die feature ook disablen terwijl bvb je PokerStars openstaat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik gebruik zelf regelmatig Holdem Resources Calculator (HRC) en had zelf nooit problemen om het tegelijkertijd met de PokerStars client te gebruiken, maar een paar maande geleden kreeg ik opeens een melding dat het niet mocht en sindsdien had ik nog een keer een melding gehad terwijl ik de HRC software aan het opstarten was en ik nog niet de PokerStars client had afgesloten. Dus ze zijn er wel veel strenger mee aan het controleren dan pak en beet een half jaar geleden..

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik gebruik zelf regelmatig Holdem Resources Calculator (HRC) en had zelf nooit problemen om het tegelijkertijd met de PokerStars client te gebruiken, maar een paar maande geleden kreeg ik opeens een melding dat het niet mocht en sindsdien had ik nog een keer een melding gehad terwijl ik de HRC software aan het opstarten was en ik nog niet de PokerStars client had afgesloten. Dus ze zijn er wel veel strenger mee aan het controleren dan pak en beet een half jaar geleden..

Oke, je kan natuurlijk de map waar de handhistorie wordt opgeslagen "delen/sharen".
Vervolgens pak je je andere laptop/pc en draai je daar de software op, en laat je die kijken in de gedeelde map. ;-)

Ik denk dat je het probleem dan getackeld hebt.

Nadeel: De HUD zal niet direct bij de speler staan op de tafel, maar op een ander scherm.
Alleen blijft wel up-to-date.

Zelf niet getest dus geen idee of dit zo werkt.
Maar zo even een idee wat te binnen schiet.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door TheManiac29
Nadeel: De HUD zal niet direct bij de speler staan op de tafel, maar op een ander scherm.
Alleen blijft wel up-to-date.

Zelf niet getest dus geen idee of dit zo werkt.
Maar zo even een idee wat te binnen schiet.

Een HUD zal geenszins werken, want voor een HUD kijkt de software waar ergens je tafel on-screen staat. Echter, gezien je de software op een andere PC draait, waar zelfs niet eens een pokerclient draait, zal de tool dus ook totaal geen HUD kunnen laten zien.
Die truuk van je zal dus ook maar heel beperkt bruikbaar zijn.

Beantwoorden
Citeren