Hoi Allemaal,
Ik wil graag met een HUD gaan werken. Wat is beter aan te raden HM2 of Pokertracker4? Ik hoor graag van jullie.
Groeten Nick
Hoi Allemaal,
Ik wil graag met een HUD gaan werken. Wat is beter aan te raden HM2 of Pokertracker4? Ik hoor graag van jullie.
Groeten Nick
HM2 draait veel zwaarder op je pc maar heeft iets meer mogelijkheden qua filters
PT4 draait als een trein op je pc maar heeft iets minder mogelijkheden qua filters.
Ik zou als ik jou was beide software apart van elkaar uitproberen en dan kun je zelf kiezen wat het beste bij je past.
Heb wel ervaring met HM2, maar dat is al een tijd geleden. Pokertracker4 ken ik nog niet zo goed, maar een vriend die redelijk hoog speelt zei dat dat meer voor toernooien was. Ik zal de trials van beide proberen. Bedankt.
Goede avond,
Ik heb voor HM2 gekozen, maar ik vind het nog lastig om nu alles in orde te maken. Zouden jullie kunnen vertellen waar ik mij Stars nickname nu moet invoeren? En hoe kan ik ergens handhistorie invoeren? Ik hoor graag van jullie van zie het niet direct.
Groeten Nick
Nickname (alias) is gelukt. Nu lukt het me alleen nog niet om mijn handhistorie te importeren. Wie helpt?
Mocht je nog handgeschiedenis in het Engels hebben kun je die handmatig importeren.
Anders kun je via de optie 'Site setup' controleren of de juiste folders gebruikt worden om alles automatisch te importeren. Dan kun je d.m.v. spelen zien of alles daarna goed werkt.
Hoi SDK,
Er staan 3 mappen daar, alleen hier staan geen handen in. Verder als ik ga spelen worden er wel statistieken getoond, maar deze worden verder nergens opgeslagen in de database.
Groeten Nick
Dat is vreemd. Het is goed om te weten dat de handen of bij de cashgame gedeelte dan wel bij de tournament gedeelte worden opgeslagen afhankelijk wat je speelt. dat kun je bij reports en active session goed zien bij game mode rechts van de alias met jouw nicknames van de alle pokerrooms erin of je gebruikt gewoon de nickname van de betreffende pokerroom waar je op dat moment speelt.
Hee SDK,
Ik heb de software van PS eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Alles doet het nu gelukkig!!!
Groeten Nick