Ga naar het forum
HM2 probleem!!

Meldingen
Alles wissen

HM2 probleem!!

15 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,444 Weergaven
LeoFey1908

Hallo,

Ik heb een probleem met HM2. Bij de handen die ik terug kan zien in mijn HM2 staat de verkeerde tijd hoe zou ik dit goed kunnen krijgen?

Als ik de handen kopieer naar de pokerstrategy hand converter en vervolgens laat converteren staat er fixed limit en de verkeerde limiet.. en dat terwijl ik NL 10 speel. Zou dit in verband kunnen staan met elkaar?

Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en me kan helpen!

Groetjes,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
Moderator
SDK1987

Ik heb de thread verplaatst naar software & pokertools, want daar krijg je sneller een antwoord over jouw probleem.

Nu over het probleem zelf. Ik gebruik zelf weaktight om handen te converten en heb je geen problemen dat de converter de hand verkeerd leest.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

Hoi,

het 1e kun je waarschijnlijk oplossen door bij de Hand Importing options te kiezen voor Site Time Adjustments en zo de tijd voor de betreffende site aan te passen. De aanpassing geldt dan voor de handen die daarna worden ingelezen.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908

Oorspronkelijk gepost door YxieAA
Hoi,

het 1e kun je waarschijnlijk oplossen door bij de Hand Importing options te kiezen voor Site Time Adjustments en zo de tijd voor de betreffende site aan te passen. De aanpassing geldt dan voor de handen die daarna worden ingelezen.

Succes!

Ik kan bij settings niets vinden.. kun je gedetailleerder vertellen hoe ik het kan vinden?:)

bij voorbaat dank,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

hoop dat dit helpt, krijg het plaatje niet groter.

Bij de bovenste pijl vind je Hand impoeting options. Als je daar op klikt krijg je het schermpje waar je bij de 2e pijl de optie Site Time Adjustments

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908

Site Time Adjustments staat er bij mij niet tussen.. is er een andere oplossing voor?

Wou een screenshot kopieeren maar dat lukte niet, hoe krijg ik anders een plaatje in dit bericht? via 'voeg image toe' hierboven lukte het ook niet hoe krijg ik dat wel voor elkaar?

Groetjes,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Zo te zien gebruikt YxieAA een niet up-to-date versie van HM2.
Ik gebruik zelf versie 7957 en dan werkt het net iets anders dan de oudere versie. Dan kun je het instellen bij het icoontje 'Site Setup'.
Al heb ik mijn twijfels dat dit zal helpen om het converten met pokerstrategy converter te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zo te zien gebruikt YxieAA een niet up-to-date versie van HM2.
Ik gebruik zelf versie 7957 en dan werkt het net iets anders dan de oudere versie. Dan kun je het instellen bij het icoontje 'Site Setup'.
Al heb ik mijn twijfels dat dit zal helpen om het converten met pokerstrategy converter te verbeteren.

Ik heb het in ieder geval gevonden, daarvoor bedankt! Bij mij staat offset en daarbij een invoer vakje, ik heb daar 6 staan (zo stond het standaard) is dit het gene wat ik moet veranderen en zo ja waarin verander ik dat dan precies?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb zelf even gekeken en bij mij stond hij op 5, maar dat komt dat bij mij nog ingesteld stond op zomertijd. Dus ik denk zelf dat hij bij jouw nu goed staat.
Anders gebruik je de 'auto detect' knop en dan weet je zeker dat het daarna goed staat.

Heeft er natuurlijk mee te maken dat PokerStars de normale tijd ET is en hier is het 6 uur later. Dus zal het nu goed staan.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA

Oeps, sorry voor de verwarring.

Moet misschien maar eens updaten.

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908

Heb zelf even gekeken en bij mij stond hij op 5, maar dat komt dat bij mij nog ingesteld stond op zomertijd. Dus ik denk zelf dat hij bij jouw nu goed staat.
Anders gebruik je de 'auto detect' knop en dan weet je zeker dat het daarna goed staat.

Heeft er natuurlijk mee te maken dat PokerStars de normale tijd ET is en hier is het 6 uur later. Dus zal het nu goed staan.

Ik heb hem op 0 gezet en nu werktie prima.. hij stond op 6 (ook na auto detect) maar dan was het 6 uur later heb hem nu op 0 staan en het lijkt te kloppen!!

Super bedankt in ieder geval daarvoor,

Alleen het converteren van de handen lukt nog niet van hm2 naar pokerstrategy.. krijg nogsteeds fixed limit wat ook apart is aangezien fixed limit niet ondersteunt wordt door de hand converter.

Hoop dat iemand me hier nog mee zou kunnen helpen :D

Groetjes,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908

Oorspronkelijk gepost door YxieAA
Oeps, sorry voor de verwarring.

Moet misschien maar eens updaten.

Geen probleem, in ieder geval bedankt voor je tijd en ondersteuning!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Nu over het probleem zelf. Ik gebruik zelf weaktight om handen te converten en heb je geen problemen dat de converter de hand verkeerd leest.

Heb je deze optie al overwogen?

Beantwoorden
Citeren
LeoFey1908

Heb je deze optie al overwogen?

Ja had er heel even kort opgekeken, zou zeker een optie kunnen zijn! Even een accountje aanmaken en het is gereed voor gebruik?

Anderzijds wil ik ook weten wat er misgaat met jullie hand converter aangezien het in het verleden wel lukte.. Of dat het misschien aan mijn HM ligt of misschien een probleem is waar meerdere pokerstrategen tegen aanlopen!

Bedankt,

LeoFey1908

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik denk dat het komt, omdat je pokerstrategy converter het beste kunt gebruiken met de handgeschiedenis van de pokerroom zelf.
Nu gebruik je de handgeschiedenis van HM2 en daarvoor is deze handconverter niet voor gemaakt.

Beantwoorden
Citeren