Skip to forum
Hold'em Manager 2

Meldingen
Alles wissen

Hold'em Manager 2

22 Berichten
12 Gebruikers
0 Reactions
3,474 Bekeken
Arjon

Hold'em Manager 2 (HM2), de nieuwe versie van Hold'em Manager 1, is vanaf september te koop. De compleet nieuwe interface zit boordevol nieuwe features, die het spel van elke pokerspeler zullen verbeteren.

Nieuwe HM2 features

Het maakt niet uit of je al ervaring hebt met HM1, want de nieuwe features zijn sowieso bijzonder:

• De grafieken brengen elk aspect van jouw spel in kaart.
• Een aanpasbare en krachtige HUD met verschillende voorgeprogrammeerde standaard-HUD's. De HUD van HM2 omvat ook nieuwe "versus hero"-statistieken, waarmee je specifiek kunt zien hoe tegenstanders tegen jou speelden, een nieuwe notes generator, en een nieuw design.
• Ontelbare filters stellen je in staat om problematische situaties en tendensen in jouw spel te ontdekken, terwijl je met een replayer individuele handen kunt analyseren aan de hand van statistieken en hole cards.
• HM2 heeft een bijhorende iPhone-, iPad-, en iTouch-applicatie, waarmee je altijd en overal handen kunt analyseren.
• Verder zijn er nog talloze andere features, die allemaal aan de hoge kwaliteit voldoen die je gewend bent van HM1.

Krijg 500 bonus StrategyPoints

Als je HM2 koopt via PokerStrategy.com, geven wij jou 500 StrategyPoints. Daarmee behaal je meteen de Gold-status!

Om de bonus van 500 StrategyPoints te claimen:

1. Maak een account aan bij Hold'em Manager
2. Koop Hold'em Manager 2, Omaha Manager 2 of het combo-package
3. Klik op "MY ACCOUNT" in de navigatiebalk bovenaan
4. Noteer jouw User ID, weergegeven op de pagina
5. Ga naar onze HM2-handleiding en geef jouw Hold'em Manager-User ID in, in de account box

Daarna kun je volop genieten van jouw 500 StrategyPoints en van jouw nieuwe software!

Beantwoorden
Citeren
21 replies
pbijvoet

Cooooll!!! Linkje naar de shop en het product? (Ben lui :coolface: )

Beantwoorden
Citeren
Arjon

HM2 is vermoedelijk vanaf 15 september te koop.

Meer informatie kun je wel nog vinden in dit nieuwsbericht:

http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/50858/

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977

site is onderhoud dus lijkt er op dat ze morgen beginnen met release van hm2.

http://www.holdemmanager.com/templates/HM_Maintenance_Page.php

Beantwoorden
Citeren

ben benieuwd hoe lang ze HM1 blijven updaten... Maar ik zal waarschijnlijk wel overstappen.
Er zitten zoveel goede features in HM2 dat niet overstappen -EV is :)

Beantwoorden
Citeren
darko163

Krijg je ook standaard al die groene cijfertjes erbij :D:D

Beantwoorden
Citeren
luca02

Ben nu ook HEM2 aan het installeren. Ben benieuwd of het fijner is dan HEM1, maar het zal sowieso wel weer ff wennen zijn.

Beantwoorden
Citeren
sjengfred

Leuk dat de discount code niet meer werkt, had wel ff vermeld mogen worden dan had ik hm1 gekocht en nu een upgrade gedaan.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977

hmmm vind de prijzen toch wel behoorlijk fors, ik wacht voorlopig nog wel even. Tuurlijk zitten er aantal nieuwe mooie dingen in maar weer effe 40 dollar bijstorten hmmmmmm vraag me af of dit het waard is.

Beantwoorden
Citeren
luca02

Weet iemand al hoe je jou oude HUD in HEM2 krijgt?
Telkens als ik deze wil importeren krijg ik de melding "no config found".

Terwijl ik deze HUD onlangs wel heb weten te importeren in HEM1.

Beantwoorden
Citeren

Heb je onder HUD Options, Import 1.0 geprobeerd?

Beantwoorden
Citeren
Bollebeertje

Iemand al ervaring met de iPhone-app van HEM2?
Ik had hier onlangs al een topic voor geopend. Ikzelf ben er nog niet uitgekomen hoe ik handen op mijn iPhone gezet krijg.

Link

Beantwoorden
Citeren
luca02

Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Ja dat heb ik gedaan, maar helaas zonder resultaat.

Beantwoorden
Citeren
pmania

Verkopen ze het zonder hun tablescanner, jammer ben wel benieuwd naar de functie hoe die "better" tables precies werkt.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door luca02

Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Ja dat heb ik gedaan, maar helaas zonder resultaat.

Hmm, dan weet ik het helaas ook niet. Zou best wel eens een bugje kunnen zijn. HEM2 lijkt sowieso nog aardig wat bugs te bevatten. Programma is al een keer of 5 vastgelopen, delen van pop-ups (van de HUD) blijven bij mij in beeld staan nadat de pop-up gesloten is en het programma is soms zo traag als dikke stroop.

Beantwoorden
Citeren
darko163

Ik heb'm gedownload en geïnstalleerd...maar ja hoor...die postgrsql wil weer niet connecten. Bij HM1 heb ik er al een hartverzakking door gehad, en bij HM2 ligt dat weer in het vooruitzicht...wat een feest.

Beantwoorden
Citeren
FriskyArt

Als je HM2 koopt via PokerStrategy.com, geven wij jou 500 StrategyPoints. Daarmee behaal je meteen de Gold-status!

Wanneer krijg je de status? Ik wacht er al een tijdje op. En ja ik kocht het wel degelijk via deze site.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Heb je user-ID onderaan de HM2-pagina ingevuld?
Mocht dat ja zijn dan raad ik je aan om een ticket naar onze klantenservice te sturen, zodat zij kunnen uitzoeken waarom je de bonus SP nog niet hebt ontvangen. Aangezien zij alleen in je account kunnen kijken.

Beantwoorden
Citeren
FriskyArt

Oke zal ik doen. Bedankt voor je snelle reply.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Er lijkt toch wat gebeurd te zijn. Aangezien je nu Silver bent.
Al zijn het natuurlijk geen 500 SP of je hebt natuurlijk de small stakes versie of upgrade aangeschaft.

Beantwoorden
Citeren