Skip to forum
Holdem manager 2 hu...

Meldingen
Alles wissen

Holdem manager 2 hulp

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
899 Bekeken

Iemand die een site, helpdesk of teamviewer persoon weet die tegen betaling mij wilt helpen om HM2 weer speelklaar te krijgen?

Speel al een tijdje met Hm2 en het werkte allemaal prima, maar opeens zag ik de Hud stats op de tafels niet meer verschijnen. Na lang van alles te hebben geprobeerd en allerlei dingen geprobeerd te hebben kwamen de stats terug, maar klopte het van geen kant. Toen ik mijn oude Hud weer ging importen was het allemaal weer weg. Helpdesk van Hm2 is een lachertje, heb alles geprobeerd wat ze zeiden en halen steeds weer oude koeien uit de sloot. Bijna drie weken geleden gebeurd en nog willen ze doodleuk geen teamviewer sessie met me houden.

Beantwoorden
Citeren
2 replies
Moderator
SDK1987

Hallo ElFenomeno50

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Heb je thread naar de pokertools sectie verplaatst, want daar past de thread wat beter.
Ik wil wel eventueel meekijken om je probleem te verhelpen en heb je daarom een vriendschapsverzoek verstuurt.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
bobo3131

Ik heb ook een probleem met de instelling van HM2 icm PS. Ook een tread op deze site en de Engelse site geplaatst. Tot nu toe zonder resultaat.

Dus als het aanbod ook voor anderen is. Mag je ook wel bij mij meekijken.

Alvast bedankt.

Bobo3131

Beantwoorden
Citeren