Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] icm trainer

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
316 Weergaven

heey,
Ik heb onlangs de icm trainer gedownload omdat ik mijn spel wil verbeteren voor het spelen van supterturbo sng's.
Ik heb een aantal vraagjes:

Kan ik mijn handhistory van full tilt importeren om deze te overlopen met icm?
Mag ik mijn icm laten aanstaan terwijl ik op full tilt speel, of is dit tegen de regels?
Kan ik hem ook gebruiken voor andere vormen van sng's die meer dan 9 spelers hebben, zoals de 54 man sng's?

grtz

7 reacties
Benjike316

Hallo

Ik geloof niet dat je handen kan importeren vanuit je HH. Er staat ook enkel vermeld dat je dit niet mag open hebben bij Pokerstars. Omdat FT niet vermeld is denk ik dat ze daar geen problemen over maken.

Ik dacht dat het mss mogelijk was omdat mijn HH opgeslagen is als .XML en er is een knop op icm waarbij je HandList kan importeren en dan zoekt hij ook naar een .XML bestand, of dient dit voor iets anders?

Ik vroeg me trouwens ook af wat je bij een berekening moet invullen bij FSG edge? wat wil dit zeggen en hoe moet ik het gebruiken :p?

xordeh

Ik ben ook wel geïnteresseerd naar deze info :O

zou iemand van de admins hier mss kunnen op antwoorden?

grtz

Arjon

Hey Pokermum69,

Eerder vanavond had ik je post gelezen, ik had er echter nog niet op gereageerd omdat ik simpelweg nog geen goed antwoord voor je heb.

Ik wil morgen ICM trainer nog wel eens beter onder de loep nemen. Sowieso zal ik dit probleem even extra onder de aandacht brengen zodat misschien iemand van de staff wat ondersteuning kan bieden waar je iets aan hebt.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hoi Pokermum,

Het is niet mogelijk om een handhistory van je eigen SnG's te importeren. Wel kun je handen, of lijsten met handen importeren uit vorige ICM-sessies, of zelf ingestelde scenario's.

FGS is future game simulation, waarbij er rekening wordt gehouden met de veranderingen in chips na de hand en het verloop van het spel daarna en of jij jezelf daar nog een egde geeft of niet.

Bij full Tilt Poker mag je de trainer wel aanhebben tijdens het spelen zover ik weer. Bij PokerStars mag dit niet, dus kijk daarmee uit _cool:

Rechtsboven kun je de SnG structuur instellen van je gspeelde SnG. Je kunt echter niet handmatig de uitbetalingsstrutuur aanpassen, waardoor je het spel in grotere SnG's niet goed kunt simuleren.

Als je een programma hebt als SnG-wizard kan dat wel zeer goed.

ok, hartelijk bedankt!