Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

icmizer

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
1,270 Weergaven
monkfish87

hallo guys
ik heb vorige maand ICMIZER 2 gekocht via paypal de monthly van 29.99
dacht dat me maand vandaag verlopen was maar nu heb ik opeens weer een maand lid
moet ik daarvoor betalen? zit ik vast aan een abbonement ofzo.
wie gebruikt ICMIZER2 nog meer?
volgens mij ben ik er al achter gekomen die ratten halen gewoon maandelijks het geld van me rekening op me PayPal account staat nu een vooraf goedgekeurde betaling van 29.99 LOL
het was sowiso wel mijn bedoeling om uiteindelijk lid te blijven want ik heb er echt veel aan maar ik ga daar niet maandelijks bijna 30 eu voor neerleggen ook al kan dat wel uit dan kies ik de jaarlijkse wel die is 55% goedkoper per maand dan betaal je dik 10 eu per maand das dikke prima

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
monkfish87

heb de maandelijkse abonnement nu stopgezet ben nog wel een hele maand lid tot en met 20 augustus voor de volle bak maandprijs kan dat niet meer terugdraaien helaas me eigen fout heb et niet goed gelezen weer wat geleerd.
ik ga dan vanaf 20 augustus de jaarlijkse abbo nemen is wel een hoop geld vind ik voor zoiets maar andere kant ik verdien het met gemak terug
icm izer is echt geniaal je kan verschillende ranges invullen wat je tegenstander ongeveer speelt een zo weet je met welke handen je kan terugspelen
maar sng coach is net zo geniaal voordat ik begin met sng grinden ga ik eerste haf uurtje sng coachen als warming up zeg maar

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Zo te zien heb je al antwoord gegeven op je eigen vraag, maar wel een duur geintje als je per maand een abonnement betaald.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87

ja was er gisteren ook even niet blij mee
maar dat duurde niet lang want het is goede investering het levert mij meer op dan het me heeft gekost dus kan niet anders dan tevreden zijn
ik heb lange termijn prima roi op 6 max ST Micro stakes t/m 3 $ zonder hud maar wil toch binnenkort erbij hebben zal vast en zeker een hoop extra opleveren.
als ik PT4 koop hoe lang kan ik dan er gebruik van maken ?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je kunt PT4 net zolang gebruik maken tot ze besluiten dat ze PT4 niet meer zouden updaten en dat gaat waarschijnlijk alleen gebeuren als er een nieuwere versie op de markt gaat komen. Daar zijn van zover ik weet geen plannen over. Aangezien deze licentie dat je koopt levenslang meegaat.

Beantwoorden
Citeren