Skip to forum
MTT software Mac.

Meldingen
Alles wissen

MTT software Mac.

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
536 Bekeken
thesjees

Hoi Allen,

Ik ben al een tijdje opzoek naar MTT tablemanager software (zoals TableNinja) wat draait op mac en werkt met pokerstars. Weet jij welke software het beste is voor op een Mac?

Alvast bedankt!

Gr Jason

Beantwoorden
Citeren
5 replies
Moderator
SDK1987

Hallo Jason

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik ben zelf geen MAC-gebruiker, maar volgens mij is het grote nadeel van de MAC dat de meeste poker software alleen geschikt is voor een windows-pc. Als ik de PokerTracker website bekijk geven ze aan dat de software geschikt is voor de MAC. Al weet ik niet of dat ook geldt voor Table Ninja 2 dat je ook via deze site kunt uitproberen.

Ik hoop dat je hiermee toch iets wijzer bent geworden en zo niet zul je moeten afwachten tot een MAC-gebruiker jouw goede tips zal geven.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
thesjees

Hoi SDK1987,

Bedankt voor je bericht!

Ben zelf bang dat het er gewoon (nog) niet is. Heb al wel wat research gedaan maar de betere uitgevers van de software maken het alleen beschikbaar voor Windows, helaas.

Toch maar overwegen om een pokerpc te gaan gebruiken.

Groeten,
Jason

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Is dat niet gewoon hetzelfde als hotkeys installeren op pokerstars? Ik speel zelf namelijk ook op een macbook en vind het zo wel fijn...

Beantwoorden
Citeren
thesjees

Hoi Jordy,

Die heb ik ook ingesteld maar ben meer opzoek naar software die automatisch tafels opent en het ook overzichtelijk houdt als je 12 tafels tegelijk speelt.

Groeten,
Jason

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door thesjees
Hoi Jordy,

Die heb ik ook ingesteld maar ben meer opzoek naar software die automatisch tafels opent en het ook overzichtelijk houdt als je 12 tafels tegelijk speelt.

Groeten,
Jason

Oke, ik zelf klik altijd gewoon op stack en vind dat wel lekker spelen.

Beantwoorden
Citeren