Sinds 2 weken heb ik een MAC book, en ben opzoek naar goede poker software. Heeft er iemand tips?
Alvast bedankt
Sinds 2 weken heb ik een MAC book, en ben opzoek naar goede poker software. Heeft er iemand tips?
Alvast bedankt
Pokertracker 4 :)!
Heb zelf ook een macbook maar qua pokersoftware is het vrij dramatisch te noemen..
Misschien ook handig te vermelden naar wat voor soort Pokertools je naar op zoek bent.
Al kun je gratis tools, zoals PokerStartegy Equilab waarschijnlijk ook op MAC gebruiken.
Equilab werkt ook niet op een MAC
Het is echt bizar hoe weinig dingen er op werken. Heb geloof ik alleen Pokertracker 4 er op kunnen zetten. Dingen als pokerstove, sng wizard, HM werken ook al niet. Tevens kun je ook de meeste pokerrooms er niet eens opzetten.
Het enige wat je wel zou kunnen doen, maar hier heb ik geen verstand van hoor en heb het ook maar ergens gelezen, is via een bepaald programma (parallels ofzoiets) windows op je macbook laten draaien. Maargoed zoals ik al zei geen idee hoe dit moet etc.
Tot nu toe heb ik helaas nog geen enkel programma goed draaiende gekregen. Dus momenteel ben ik blij met alles wat er te vinden is.
Pokeit, maar dat is vrij duur. Als je serieus wilt pokeren dan is een mac niet aan te raden, helaas.