Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerOffice

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
549 Bekeken
elrio

Is het aan te raden om zo een licensie van pokeroffice aan te schaffen of zouden jullie het niet doen?

http://www.pokeroffice.com/pokerroom.html

4 replies

wat ik zo links en rechts oppik, zou ik sowieso niet kiezen voor pokeroffice

ik lees goede dingen over holdem manager en op PS komt Elephant eraan (welke mede ontwikkeld wordt op aangeven van deze community)

Qastorimon

Ik ben een tevreden gebruiker geweest van PokerOffice. Naar mijn mening werkte het prettiger, stabieler en overzichtelijker als Pokertracker, en sloeg de kritiek uit het PT kamp vaak als een tang op een varken.
Maar ik ben nu ook aan het rondkijken voor een vervanger, want het is, net zoals PT2, outdated aan het raken. PokerOffice lijkt echter geen enkele moeite te doen om met een nieuwe versie uit te komen en wordt dus links en rechts keihard ingehaald door Holdem Manager en PT3.
Verder kijken dus, PokerOffice is verleden tijd.

HoofdVogel

euhmm, klik hier, overbodige vraag dus :D

Yoghi

Geen programma's kopen nu PS Elephant heeft gemaakt. Het heeft nog wel wat bugs maar het is nu gratis.

Zeker PO lijkt me weggegooid geld omdat het nu outdated is en het langzaam werkt, er zijn (en komen binnenkort) betere programma's.

Met deze BR kun je beter spelen en je spel verbeteren dan nu iets van 1/4 van je BR uit te geven aan een programma wat je later gratis krijgt.