Skip to forum
Pokertracker 4

Meldingen
Alles wissen

Pokertracker 4

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
1,098 Bekeken
Wazzza16

HeeeY peeps,

Ik gebruik nu PT4, maar waar mijn hande orgineel worden opgeslagen via PS daar zijn ze weg gehaald, zodat ze niet nog een keer kunnen word geimporteerd...

Maar mijn vraag is nu waar zijn al die handen nu opgeslagen dan ? welke document kan ik ze vinden ? als PT4 bijvoorbeeld niet meer gebruikt dat ik niet al me handen kwijt ben...

Greetz Wes

Beantwoorden
Citeren
6 replies
Moderator
SDK1987

Ik ben zelf geen PT4 gebruiker, maar bij HM2 wordt er een archief bijgehouden en het zou me niks verbazen dat het bij PT4 ook zo is. Hopelijk krijg je ook feedback die weet waar je het kunt vinden, want dat weet ik dus niet.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Configure -> Sites & Import Options -> Preferences -> Move Processed Files To

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

Thankss man, maar waar kan ik de handen nou vinden op mijn computer dan ? hij geeft aan bij Appdata te staan maar die kan ik zowiezo al niet vinden dus ik ga elke keer de verkeerd pad op..

Greetz wes

Beantwoorden
Citeren
gekkehenkie

Ik gok
C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\PokerTracker 4\Processed

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Wazzza16
Thankss man, maar waar kan ik de handen nou vinden op mijn computer dan ? hij geeft aan bij Appdata te staan maar die kan ik zowiezo al niet vinden dus ik ga elke keer de verkeerd pad op..

Greetz wes

Appdata is normaal een hidden folder. Ik weet niet welke Windows versie je gebruikt maar je moet in je Verkenner ergens zoeken naar een checkbox 'Verborgen items' of zoiets en die aanvinken.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16

Thankss Viper ! ;) tis indd gelukt ;) heb verborgen bestanden aangezet, en toen kwam die tevoorschijn !

Gr Wes !

Beantwoorden
Citeren