hallo allemaal heb een vraag kan iemand mij helpen die verstand heeft van pt4
heb vandaag pt4 gekocht het leek me wel handig
ik kom er zelf gewoon niet uit het gaat om de hud
heb er nog nooit mee gewerkt
kan iemand mij uitleggen hoe zon hud werkt
Ik heb zelf geen PT4, maar ik denk dat je met de Engelse Hud guides al ver zult komen om alles draaiende te krijgen. Daar zul je al een heel end mee komen en mocht je wat specifiekere vragen hebben dan zul je op antwoord van een PT4 gebruiker moeten wachten.
jammer mod dat je zelf geen pt4 gebruikt was makkelijker geweest
heb er omgerekend 93 euro voor betaald moet er straks ook echt gebruik van gaan maken
is er verder geen 1 nederlander hier op dit forum die ook pt4 gebruikt
die mij kan helpen mijn engels is matig dus doe het liever in nederlands
maar als dat geen optie is neem ik de stap naar de engelse hud guides
Ik heb zelf HM2. Maar qua instellingen zijn er veel overeenkomsten. Zie je wel al dat PT4 je handen binnenkrijgt?
Oorspronkelijk gepost door monkfish87
heb er omgerekend 93 euro voor betaald moet er straks ook echt gebruik van gaan maken
maar als dat geen optie is neem ik de stap naar de engelse hud guides
Als je me op skype toevoegt: Jordyvdeem kan ik je wel wat helpen
Oorspronkelijk gepost door FrustU
Ik heb zelf HM2. Maar qua instellingen zijn er veel overeenkomsten. Zie je wel al dat PT4 je handen binnenkrijgt?
ja ik ben sinds vandaag weer begonnen op pokerstars pt4 krijgt wel alle handen binnnen en de hud zie ik ook aan tafel als ik em aan zet maar juist die hud snap ik niet hoe ik het gebruik en hoe anders in te stellen
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Oorspronkelijk gepost door monkfish87
maar als dat geen optie is neem ik de stap naar de engelse hud guidesAls je me op skype toevoegt: Jordyvdeem kan ik je wel wat helpen
ik zal je direct toevoegen

die hud van mij klopt van geen kant ik heb maar een paar stats gedaan om even te oefenen het is nieuw voor mij
kijk bv naar de stat hand abreviated er zijn al 6 handen gedeelt in de sng maar er staat 3 ?? iemand enig idee hoe ik dit oplos het hoort toch gewoon elke hand 1 op te tellen 1,2,3,4,5,6,7 ....en ga zo maar door
ja hoe kom ik ervan af waar moet ik zoeken wat me opvalt is dat als ik in een sng zit en klik op set all to table session stats dat het dan wel klopt maar dat zijn alleen de stats van die sng en dan zeggen de stats niet zoveel als je 10,20 handen van iemand hebt
en nog wat anders Jordyvd en ik willen binnen kort een 6 max hypers groep beginnen zijn er hier ook leden die deze sng variant spelen
na lang zoeken is gelukkig mijn hud probleem opgelost
mijn hudopties stonden niet goed dus dat heb ik even verandert
na wat verder kijken wat pt4 allemaal kan ben ik wel blij dat ik deze tool heb aangeschaft
je kan er een hoop mee
nu had ik een mini hud gemaakt met alleen VPIP en PFR erin daar weet ik de betekenis nog wel van
de rest is allemaal zo beetje nieuw voor mij
kan ik hier hulp bij krijgen
Als je vragen hebt over bepaalde stats kun je ze altijd hier posten en dan krijg je vast een antwoord waar je verder mee kunt.
ik voeg steeds meer stats toe aan mijn hud
ik lijk er zelf wel uit te komen maar als ik een vraag heb post ik het zeker
ik moet alleen een poker computer aanschaffen binnenkort ik kan max 8 tafels tile op men beelschermpje en dan zijn de tafels 10 bij 10 cm ongeveer das veel te klein om men hud goed te kunnen zien lol
dus open ik er meestal maar 4.
en stapelen vind ik maar vervelend dan mis ik showdowns enzo
Het missen van showdowns hoeft niet erg te wezen.
Dan ben je meer met je eigen spel bezig dan die van anderen.