Ga naar het forum
PT4 satelittes/step...

Meldingen
Alles wissen

PT4 satelittes/steps/ffp

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,830 Weergaven

Allen

Ik heb nog even een vraag ivm PT4.

Is het mogelijk om hyper turbo satelittes, steps en ffp tornooien te importeren?
Zoja, hoe ziet PT dit dan?

Bij HT satelittes veronderstel ik dat het als winst aangeeft de buy in van resp tornooi.
Stel je speelt een satelitte van 82 dollar voor de SM. Je wint deze satelitte. Ziet Pt dat dan als 215 dollar gewonnen? Stel je schrijft je uit van het gewonnen tornooi of je blijft geregistreerd en speelt. Hoe ziet of verwerkt hij dit dan?

Kan hij ook effectief steps importeren of ziet pt de volgende gewonnen stap als winst?
Bv je wint step een > dan geeft hij aan dat je 27 dollar wint (waarde step 2).

Tot slot. Houdt PT ook je aantal verdiende fpp bij?

Alvast bedankt!

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
SDK1987

Zolang je de toernooisamenvattingen bij PokerStars in het Engels opslaat worden de toernooien automatisch geïmporteerd.
Het kan zijn dat je bij Steps en FPP toernooien de resultaten handmatig moet invoeren. Dat is bij HM2 wel zo.

Als het goed is trekt PT de buy-inn van de totale opbrengst van $215 af.
Dus zou bij een $82 satalite 215-82 is $133 winst maken.
Als je bijvoorbeeld de Sunday Million speelt daarna wordt het als een nieuw toernooi gezien en wordt je totale opbrengst afgetrokken van de buy-inn van $215.

Elke step-satalite wordt gezien als 1 toernooi en als je wint wordt het gewoon gezien als winst inderdaad en gaat het bij de volgende step-satalite weer verder met de buy-inn van deze game. Mocht je verliezen dan wordt het als verlies gezien van de totale buy-inn.

Stel je speelt een step 1 satalite van $7,50 en je wint. Dan is je totale opbrengst $27. Als je de step 2 satalite speelt en dan verliest dan heb je bij beide SNG's samen gewoon $7,50 verloren. Aangezien je bij step 1 $19,50 winst hebt gemaakt en bij step 2 $27 hebt verloren.

Ik denk dat het zo al een stuk duidelijker is. Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag.
Verder weet ik niet of PT de FPP's bijhoudt. Daarvoor zul je op antwoord moeten wachten van een PT4 gebruiker.

Beantwoorden
Citeren
Borr

Er zijn custom stats die je in PT4 kan installeren om je VPPs bij te houden. Zie hier:

https://www.pokertracker.com/custom/stats

Let op dat je die voor toernooien pakt. Cash games is een aparte (en staat bovenaan).

Beantwoorden
Citeren

Beiden,

Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie uitleg!

Groetjes

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Nog een kleine toevoeging aan hierboven.
In de resultaten (rightclick op een toernooi en Edit Results doen) kan je overigens zien of het een gewone cash-prijs of een ticket was. Er is een afzonderlijke kolom met checkboxes die aangeven dat het een ticket was.

Beantwoorden
Citeren
peirreuh

hey,

hoe importeert ge die optie voor de VPP bij te houden in de hud?

bedankt

Beantwoorden
Citeren
Borr

Ik heb de custom stat gewoon aan een rapport toegevoegd, zodat ik kan zien hoeveel vpp ik in die sessie heb gehaald. De stat is niet bruikbaar in de hud volgens mij.

Beantwoorden
Citeren