Ga naar het forum
PT4 - Tournament cl...

Meldingen
Alles wissen

PT4 - Tournament classification

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,935 Weergaven
LookAwayNow

Goedenavond Pokerstrategen,

Mijn Pokertracker 4 weet soms niet of een gespeeld toernooi nu een: "MTT Turbo" is of een "MTT 2-Table Turbo SNG".

Even ter verduidelijking, ik speel alleen 18-mans SnG's en als ik voor de finale tafel bust, wordt het toernooi (soms) geclassificeerd als een MTT Turbo.

Geraak ik echter wél tot aan de finale tafel, dan wordt het gespeelde toernooi geclassificeerd als een "MTT 2-Table Turbo SNG", zoals het hoort.

Hierdoor heb ik niet al mijn SnGs netjes bij elkaar in Pokertracker. Is dit "tourney-import-probleem" te verhelpen?

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Mivaro92

Easy, gewoon altijd tot FT grinden :coolface:

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow

Solid, thanks. Hier mag een slotje op. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik weet niet of dat invloed heeft bij Pokertracker 4, maar het is zeker verstandig om de toernooisamenvattingen op te slaan van PokerStars in het Engels.
Mocht dat al zo zijn zal het denk ik een bug zijn in de software dat het niet consequent wordt gezien als "MTT 2-Table Turbo SNG".
Dus raad ik je aan om contact op te nemen met Pokertracker Support. Zij kunnen jouw zeker verder helpen.

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow

Thanks SDK, ik kan je verzekeren dat het importeren van anderstalige hand histories (dan Engels) ook voor problemen zorgt bij PT4. Ze staan bij mij altijd al op Engels ingesteld, zelfs mijn client staat in het Engels omdat ik het gevoel heb dat dit zo hoort. Van die knullige Nederlandse vertalingen ben ik zeker geen voorstander.

Persoonlijk vind ik mijn probleem niet van dusdanige aard dat ik hiervoor contact ga opzoeken met PT-support, ofwel het stoort mij niet zo. Waar ik op hoopte was dat het een vaker voorkomend en herkenbaar probleem zou zijn en dat iemand hier even een gemakkelijke oplossing had. Mijn filters in PT4 staan nu zo ingesteld dat ie gewoon alles pakt alleen onder 2 verschillende namen, so be it. :tongue:

Thanks for the suggestion though. :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik bedoelde meer of je toernooisamenvattingen wel of niet opslaat bij PokerStars, want bij HM2 krijg je helemaal geen resultaten van SNG's en MTT's als je dit niet zou opslaan. Dan wordt alles als verlies aangemerkt.
Dat is weer wat anders dan de directe handgeschiedenis dat je altijd moet laten opslaan om handen geïmporteerd te krijgen.
Al is het best mogelijk dat het helemaal geen invloed heeft op welke SNG PT4 de SNG aanmerkt.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

gewoon zoeken op de juiste BI dan heb je het wel netjes en als je alle 18mans wilt maak je gewoon een quick filter voor verschillende BI .. zou moeten werken.

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow

Ja, ik snap het, dat werkt inderdaad zo bij mij. Pokerstars slaat ze op, vervolgens worden ze gemoved naar een andere locatie, waar PT4 op haar beurt ze weer weg plukt. En het heeft inderdaad geen directe invloed hoe PT4 de games aanmerkt en het belemmerd mij ook niet in het gebruik van PT4.

Beantwoorden
Citeren
LookAwayNow

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
gewoon zoeken op de juiste BI dan heb je het wel netjes en als je alle 18mans wilt maak je gewoon een quick filter voor verschillende BI .. zou moeten werken.

Ja dat heb ik, maar ze worden onder 2 categorieën weergegeven, wat vreemd is maar niet direct problematisch.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Gewoon *achteraf* de tourney summaries per mail opvragen en importeren. Zo weet PT4 ook steeds dat er exact 18 spelers waren en in combinatie met de BI zou PT4 dan ook steeds correct als 2-Table moeten identificeren. Zie hier: Het grote PT4 tips & truuks topic .

Als er detecties niet werken, kan je wel HH's submitten en passen ze dan de detectie-regels verder aan. Maar dan moet je dus wel PT Support contacteren. Hun response is echter wel zeer goed. Heb zelf al zeker een dozijn aan mis-detects gesubmit (vooral niet-PokerStars is een probleem omdat veel sites veel te weinig details in hun HH stoppen) en die zijn nagenoeg allemaal gefixt.

Beantwoorden
Citeren