Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

PT4 vs HM2

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
830 Bekeken
luca02

Maak nu al een jaar gebruik van HM2, maar ben er niet echt tevreden over. Dit komt mede doordat ik gebruik maak van een 4 jaar oude laptop. Hierdoor loopt dit software niet geheel soepel. Nu vroeg ik me dus af of mensen ervaring hebben met beide producten en of ze PT4 sneller vinden dan HM2.

Gelieve je ervaringen hier te delen. :D

Beantwoorden
Citeren
5 replies
Head Admin
Lanfear81

Heyhey,

Even linkdropping voor het geval je snel genoeg een beslissing genomen hebt, je kunt nu namelijk nog tijdelijk een gratis licentie verdienen via Coral / Gala Poker:

(zou zonde zijn als je hem op 1 dag mist oid =) )

Beantwoorden
Citeren
luca02

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Heyhey,

Even linkdropping voor het geval je snel genoeg een beslissing genomen hebt, je kunt nu namelijk nog tijdelijk een gratis licentie verdienen via Coral / Gala Poker:

(zou zonde zijn als je hem op 1 dag mist oid =) )

Ja dat was ook het plan. :)
Ik wil de licentie vrijspelen voor de full versie op nl50 speed poker.
Maar als pt4 niet de moeite waard is, dan kan ik het geld net zo goed op Stars laten staan.

Beantwoorden
Citeren
luca02

begint al lekker op Coralpoker.
Deposit je $400,- en krijg je een mail dat je account frozen is en je eerst moet bewijzen dat je bent wie je beweert te zijn.

Als ze dat dan van te voren aangeven voordat je een storting maakt. Nu moet ik gvd al die dingen weer opzoeken en inscannen. :rage: :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef

Ik ben zelf overgeschakeld van HEM2 naar PT4 omdat HEM2 nogal traag ging. PT4 draait heel vlot moet ik zeggen, zeker de moeite om uit te proberen dus. Je kan altijd gewoon de trial versie eens proberen, geloof dat de trial een pak langer duurt dan bij HEM.

Beantwoorden
Citeren
luca02

Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
Ik ben zelf overgeschakeld van HEM2 naar PT4 omdat HEM2 nogal traag ging. PT4 draait heel vlot moet ik zeggen, zeker de moeite om uit te proberen dus. Je kan altijd gewoon de trial versie eens proberen, geloof dat de trial een pak langer duurt dan bij HEM.

Ok thnx! :)

1k sp behalen zal op coralpoker toch nog moeilijker worden dan ik van te voren had gedacht, met die software is het gewoon onmogelijk om normaal te spelen en volume te maken.

Beantwoorden
Citeren