Ga naar het forum
Sidekick is blind

Meldingen
Alles wissen

Sidekick is blind

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
1,327 Weergaven

Morning!

Even een vraagje. Ik heb Sidekick afgelopen week geinstalleerd om het eens te proberen.
Nu speel ik zelf regelmatig op stars en PKR.

Alleen ziet sidekick niet dat ik handen speel? Ik heb de mappen waar mijn handen in terecht komen wel op een andere plek staan dan de default install settings van de pokerrooms. Klopt het dat dit het probleem is?
Of heeft iemand anders een suggestie?

Ik kan namelijk geen instellingen tab vinden in de Sidekick software.

Hellep!!!:f_frown:

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo tw1zz89

Zou me niks verbazen dat het probleem daar mee te maken heeft.
Al geeft Sidekick volgens mij bij PokerStars 7 software ook problemen als je wel de standaard map zou gebruiken.
Andere oorzaak kan zijn dat je PT4 in combinatie met SideKick gebruikt.
Daarvoor kun je de thread https://forums.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=943687#post943687 bestuderen.
Mocht dit niet helpen raad ik je aan om op de Engelse SideKick forum je vraag ook te stellen, zodat je feedback krijgt van supportteam van Sidekick.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren

Top! Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik gebruik inderdaad PT4, dus ga er vanavond even naar kijken.

Zal het eea even testen en vanavond deze thread updaten met mn bevindingen.

Thanks again!

Beantwoorden
Citeren

Helaas.. ondanks de herinstallatie van PKR en pokerstars wil Sidekick niet werken. Zelfs PT gedeinstalleerd.. herstart en getest.
Still not working..

Daarnaast komen de SPoints van Pokerstars ook niet door.. ondanks dat deze al geruime tijd gekoppeld is aan mijn account.

ondanks de winst van vanavond.. is het software matig een kl*te avond

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

PKR wordt voor zover ik weet ook niet ondersteund in SideKick dus dat verklaart veel.

Verder had ik zelf ook onlangs problemen op Stars, gebruik je versie 7? Dat was bij mij ook het probleem en toen ik weer terugging naar versie 6 was dit opgelost.

Qua punten vreemd, het kan soms wel wat langer duren zeker als je tijdje niet gespeeld hebt, ik kan me 1 ding bedenken: heb je de information sharing (onder requests) in Stars aan staan?

Beantwoorden
Citeren

Oh dan zal de info sharing misschien weer aan staan na de install van stars7.
Ik ga hem vanavond even downgraden en opnieuw testen.

Maar ik krijg sidekick met geen mogelijkheid aan de praat.
Ik geef het op! Helaas pindakaas!

Thanks for your help guys!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Mocht je toch nog willen dan misschien idee om even op het Engelse forum rond te snuffelen daar is meer info en ook een community manager die veel meer van software weet :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren

Dat is misschien ook nog wel een goede. Maar.. ik heb mijzelf getrakteerd op een nieuwe machine. (eerste kado aan mezelf van de winst uit het pokeren! olé _drink: )
Dus vanavond vanaf scratch alles installeren en dan nog even testen. Ik heb goede hoop dat het dan wel gaat draaien.

Mocht het niet lukken ga ik inderdaad het engelse forum afspammen :P

Beantwoorden
Citeren