er schijnt een update van sidekick te zijn geweest.
Ik krijg nu steeds een irritante popup die mijn tafelstatus heeft aangepast na mijn spel.
Alleen komt deze popup over mijn speeltafel heen en kan ik niets met die tafel totdat die popup automatisch weggaat.
Weet iemand hoe je dit kunt uitschakelen
zo niemand die een antwoordt weet.
Heb ik dit alleen of vinden andere de popup niet irritant
Vandaag zelf gespeeld en ik heb geen pop-up gezien tijdens het spelen. Had in het begin wel 1 of 2x dat hij aangaf hoe ik speelde na die update. Dus is er denk ik weer een update geweest of mijn virusscanner heeft daar voor gezorgd
Ja, heb dit probleem dus ook en je kan gewoon niks doen tot dat die popup weer verdwijnt.
Is inderdaad behoorlijk irritant, ik zal het even doorgeven want je kunt het inderdaad niet wegklikken en als het net over de bet knoppen zit is dat niet fijn :O.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Is inderdaad behoorlijk irritant, ik zal het even doorgeven want je kunt het inderdaad niet wegklikken en als het net over de bet knoppen zit is dat niet fijn :O.
dank je voor reaktie en het doorgeven ervan.
Heb tijdelijk de sidekick uitgeschakeld want telkens de tafel verschuiven om je bet knoppen te bedienen is ook niet fijn.
Wacht de update wel af
Ik heb antwoord van Lanfear gehad op mijn vraag en er komt inderdaad een update waarmee je pop ups kunt uitzetten.
Wanneer is nog niet helemaal duidelijk maar er wordt dus aan gewerkt!!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik heb antwoord van Lanfear gehad op mijn vraag en er komt inderdaad een update waarmee je pop ups kunt uitzetten.Wanneer is nog niet helemaal duidelijk maar er wordt dus aan gewerkt!!
Ok, ty