Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

sidekicks

9 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
368 Weergaven
Sailer85

ik had een vraagje daarover,
in de T&C staat dat mijn inlog naam en wachtwoord wordt vrijgegeven aan PS, waarom is dit?

Waarom hebben jullie mijn login naam en mijn paswoord nodig hiervoor?
vind het een beetje vreemd dat het wachtwoord van mijn pokeraccount wordt vrijgegeven..

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Moderator
pcbeem

Hey,

Ik heb nooit een wachtwoord van een room moeten geven. Volgens mij wordt er alleen gevraagd om je wachtwoord van PokerStrategy en NOOIT van een room aangezien dit prive info is.

Ben wel benieuwd waar je dit dan hebt gelezen?

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Notwithstanding Our privacy policy, which you can find here, when using the Software, Your username and password as well as the Kicks you have achieved, including the dates when they have been received and the name of the poker room will be transferred to our server, in order to guarantee the functionality of the Software.

dat staat in de T&C, of heb ik het verkeerd gelezen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Dat zal gaan over de user name en het wachtwoord van je PokerStrategy account. Rooms gaan het trouwens no way toelaten dat wij wachtwoorden krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

waarom wordt het dan nog een keer herhaald? want die staan als het goed is al op de server...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Dit is het antwoord wat Lanfear je heeft gegeven in het nieuwsartikel waar je dezelfde vraag stelde.

"Hey Sailer,

Het gaat om de gegevens van PokerStrategy.com, dus niet om het wachtwoord van je pokeraccount.

De naam van je pokeraccount blijkt uit de handhistory. Ik denk dat het versleutelde wachtwoord nodig is om de Kicks automatisch aan je PS-account toe te kennen, maar de techinische details daarvan ken ik ook niet om eerlijk te zijn."

Ik zal je vraag eens intern voorleggen om te zien of er meer info boven water is te halen.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Heyhey,

Zoals ik in het nieuws inderdaad postte gaat het hier alleen om het herkennen van de SideKick account, zodat we ook kunnen bevestigen om welke user het gaat.

Het is in principe hetzelfde als hier inloggen op de site, of enige andere website/pokerroom waar je inlogt met username en wachtwoord. Zodra je probeert in te loggen worden jouw username en wachtwoord naar onze server gestuurd, die deze herkent waardoor je kunt inloggen.

Het is dus een standaard inlog procedure, maar staat er voor de volledigheid bij, bij alle gegevens die wij ontvangen.

Hopelijk is het zo iets duidelijker.

Mocht het nog niet duidelijk zijn, laat het dan zeker even weten.

Rene

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

ok duidelijk,

dan nog 1 vraag hoe krijg ik sidekicks in mijn handtekening?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Sailer,

Als je over een gewonnen kick heengaat met je muis zullen er rechtsboven knopjes verschijnen. Hiermee kun je een code opvragen die je in je signature kunt zetten.

Mocht het niet lukken, laat het dan even weten.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren