Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SnG Wizard

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
341 Weergaven

Ik ben sinds gisteren begonnen om mijn SnG's te reviewen met SnG Wizard

Ik ga als volgt te werk: ik kijk per game alle games na waar een symbool bijstaat:

Het groene vinkje: hier heb ik dus goed gehandeld in een relevante situatie en ik bedenkt me hier waarom ik deze move had gemaakt.

Het ! symbool: dit zijn dus bordeline beslissingen en ook hier bedenk ik me waarom ik dit had besloten

Het rode kruis: hier ben ik dus volgend de default ICM berekening de fout in gegaan. Hier bekijk ik waarom ik dacht dat dit wel een goede move was en ik pas zonodig de callingranges aan in de software om te kijken of met mijn gedachtegang de move wel goed was

Wat me tot nu toe vooral opvalt is dat ik volgens de default instelling nog te tight speel in bepaalde situatie, maar dat ik wanneer ik mijn tafelervaring omzet in een ruimere callingrange mijn beslissingen vaak nog steeds te tight zijn

ik vraag me af welke ervaringen en tips PS-ers voor mij hebben mbt deze tool, zodat ik zo goed mogelijk aan mijn spel kan werken

Alvast bedankt voor de input!!

7 reacties
Thormtos91

Ik ben ook van plan om SnG Wizard te kopen, of vrij te spelen want het is toch $99. Dus ook even deze threat volgen :P

Sutra1981

waar kan je die vrijspelen?

anybody?

Thormtos91

@Sutra1981 Dan moet je even naar de site van snG Wizard, uit mijn hoofd titan, Redkings en nog een site

Volgens mij werkt nijntje al een tijdje met Sng Wizard

LaughingMan85

inderdaad, dat is de leak die velen zullen terugvinden als ze hun games gaan terugbekijken nl. dat ze te tight zijn in sommige posities en loont het vaak dat je wat looser gaat pushen en callen volgens de ICM maar dat houdt natuurlijk geen rekening met je table image/edge die je hebt op iemand etc. dus volgens mij doe je er wel goed aan als je iets tighter speelt dan de SnG wizard aangeeft

hey,

Ik paste regelmatig de handranges van de tegenstanders aan. Zeker handen waarbij een "!" staat maakt het vaak veel verschil uit. Daarbij is het altijd handig om even dat grafiekje te openen waarbij je het keerpunt kunt zien.

Ik keek altijd naar het beginscherm (staan alle handen + blinds) en dan keek ik vluchtig naar de handen met groene vinkjes (sommige ranges aanpassen) en de "x" en "!" handen analyseerde ik uitgebreid met ranges en dat grafiekje.

Iets anders waar ik veel van leerde was het inschatten van de maximale handrange waarmee ik zou kunnen callen of pushen afhankelijk van de tegenstanders. Dit staat dus los van de daadwerkelijke hand die ik had. Op die manier kun je snel veel bijleren.

tx Sharp!!