Ik heb een licentie voor sng wizard en hm2, die in principe goed zouden moeten samenwerken.
Echter, ik werk niet graag met sng-wizard, vanuit hm2, maar liever in sng-wizard rechtstreeks (oa omdat ik problemen heb dat ik geen correcte resultaten meer krijg, als ik user defined ranges gebruik)
Ik krijg echter mijn toernooihanden in sng-wizard niet meer geopend, wrs omdat hm2 die handen 'archiveert' nadat hij ze zelf geïmporteerd heeft, tijdens het spelen.
Wat kan ik hieraan doen om toch mijn handen nog in sng-wizard te kunnen importeren?
Normaal moet je je geïmporteerde handen toch ergens in een andere folder terugvinden. Dan kies je gewoon die archief-folder als input voor SNGWiz.
Dat dacht ik ook, maar onder de map van hm2 vind ik geen archief folder oid terug?
Ik ken HM2 niet (ben PT4 fan) maar ik zou toch denken dat er in HM2 gewoon ergens een instelling is waar gespecifieerd staat waar ergens de HH files gearchiveerd staan. Misschien staat archivering zelfs gewoon af bij je, wat zou verklaren waarom je nergens iets vindt.
HM2 staat geïnstalleerd op mijn D-schijf, maar blijkbaar maakt hij standaard toch zijn archieffolder op de C-schijf.
Van daaruit lukt het wel om HH in sng-wizard in te laden ![]()
Volgens mij kun je het archiveren van handen in HM2 niet afzetten, enkel uitstellen voor een bepaalde tijd
bedankt voor de reply Viper