Is er een promo code die ik kan gebruiken bij het kopen van sng wizard om een korting te krijgen?
Ik zou hier ook graag het fijne van willen weten. Ik zit ook nog in twijfel om wizard aan te schaffen.
Ik heb geen skype
Het aanbieden/vragen naar illegale copies van software wordt hier inderdaad niet geapprecieerd. Als samni het toch niet kan laten om Mr. Popular te worden door randoms te helpen met een illegale copy, doet hij het maar in PMs en dergelijke.
@iceteapeche: ik heb geen weet van promocodes en via Google vind ik ook niet direct iets. Wellicht is het wel mogelijk om SNGWiz met korting of zelfs gratis te krijgen via affiliate pokersites, maar meestal is dat een slechte deal omdat je dan maar eenmalig value krijgt om ergens te spelen. Om maar te zwijgen van de tijd die je dan verliest die je anders kon spelen om StrategyPoints te verzamelen :).
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Het aanbieden/vragen naar illegale copies van software wordt hier inderdaad niet geapprecieerd. Als samni het toch niet kan laten om Mr. Popular te worden door randoms te helpen met een illegale copy, doet hij het maar in PMs en dergelijke.
Het ging om een perfect legale copy hoor.. Met Mr. popular worden win ik niets mee. Wou gewoon evt mijn licentie voor een prijske doorverkopen aangezien ik die niet meer gebruik.
Ok, dan toch niet zo illegaal als ik dacht ;). Maar de kans dat je licensie doorverkopen aan iemand legaal/toegelaten is, lijkt me uitermate klein.
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ok, dan toch niet zo illegaal als ik dacht ;). Maar de kans dat je licensie doorverkopen aan iemand legaal/toegelaten is, lijkt me uitermate klein.
Dat kan zijn, maar hij vroeg om goedkoper aan een versie te raken, ik kon hem daarbij helpen, ondanks dat het wellicht niet binnen de lijntjes kleuren is. We konden er allebei beter van worden, en ik regelde het via pm. Lijkt me niets mis mee dan.