vraagje, welke tool gebruiken jullie voor spelers database? welke software is makkelijk te gebruiken om hand notities op te slaan. unibet heeft deze bijvoorbeeld niet geïntegreerd
iemand tips?
let me know
vraagje, welke tool gebruiken jullie voor spelers database? welke software is makkelijk te gebruiken om hand notities op te slaan. unibet heeft deze bijvoorbeeld niet geïntegreerd
iemand tips?
let me know
Sommige sites laten het niet toe. Voor andere sites kun je bijvoorbeeld eens in de softwaresectie kijken voor ideeën.
Succes!
De meeste spelers gebruiken Holdem Manager 2 of PokerTracker 4 en je kunt ze beide eerst testen voor 30 dagen voor je een beslissing neemt of je de software aanschaft. Unibet bijvoorbeeld kun je helemaal geen databasesoftware voor gebruiken. Als het gaat om het maken van notities kun je dat vaak al handmatig doen en als je er software voor wilt aanschaffen is het bijvoorbeeld bij Pokerstars/FTP de vraag of het wel toestaan is. Dus daar moet je ook naar kijken.
thanks voor jullie respons ik heb hm2 maar krijg hem niet aan de praat, ook als postgres aan en uitgezet en geupdate maar ik blijf de melding krijgen bij starten holdem manager werkt niet meer... echt zonde
Je kunt eventueel naar HM-support melden. Volgens mij is er ook een forum, dus daar zul je vast anderen vinden met dezelfde problemen en wellicht oplossingen.
Heb ooit ook die problemen gehad, maar ik weet echt niet meer hoe ik die heb opgelost.
Eventueel zou nog een optie kunnen zijn om de postgres software opnieuw te installeren. Als je dat al gedaan hebt is HM2 support inderdaad de beste optie.